2017. május 19., péntek

Jessup ecsetek

Valljuk be őszintén... ha egyszer elkezdünk sminkelni és szeretünk sminkelni, akkor az esetek nagy részében kezdünk el felhalmozni igen komoly mennyiségű ecsetet is hozzá :) Igyekszem mérsékelni magam és szerintem nem is megy rosszul, de folyton az ecseteket lesem :D Elég rég nem vettem, viszont a kedvenc alapozó ecsetem körülbelül 3 év után szeretné magát már nyugdíjba küldeni, így "muszáj" volt vennem :D Persze nem csak egy ecsetet vettem :D E-bay-ről rendeltem Jessup ecseteket 



A vásárlás oka tehát az alapozó ecsetem lecserélése, ő is egy E-bay rendelés eredménye és mondhatom nagyon jó vásár volt. Style master, kerek kabuki ecset volt és ITT írtam anno róla. Sose arra használtam, amire ajánlották, de be is vállt :) Imádok vele alapozni, jól felfekszik az arcra, kényelmes használni számomra tökéletes ecset volt.
Most is kerestem ezt az ecsetet de már nem találtam, így arra gondoltam kipróbálok egy pár Jessup ecsetet, mert teljesen hasonlóan néz ki az én kis E-bay márka ecsetemhez és jókat olvastam róla, láttam, hogy sokan szeretitek, így berendeltem egy 5 darabos kis csomagot és egy különálló alapozó ecsetet, mert máshogy nem tudtam összehozni. 


Jessup Flat 080 - alapozó ecset
Sűrű, puha, tömött ecset, ami teljesen laposan van vágva. Sokkal lazább a feje, mint a régi ecsetemnek, de szépen lehet vele dolgozni, igaz úgy érzem több alapozót szív magába, mint illő lenne :S Mosáskor nem hullat szőrt és szépen tartja a formáját.
UPDATE - gyerekek széthullott az ecset 2 hónap után, megadta magát😡elkezdett hullani a szőre és végül teljesen szétesett az ecset😭a többiekkel azért továbbra sincs probléma

Jesspu Tapered Highlighter 137
Sűrű, puha szőrű ecset highlighter púder felviteléhez. Pici fejű, kicsit merev a tartása, nem túl rugalmas, de ettől függetlenül bármilyen púder eldolgozására jó, kifejezettem szeretem a szemem alatti púdert eloszlatni vele.Mosáskor nem hullat szőrt és szépen tartja a formáját ő is.

Jessup Large Angled Contoru 168
Szintén pici tömött fejű, ferde ecset, ami elsőre már nem annyira puha. finom kontúrozáshoz, vagy akár pirosító, highlighter eldolgozásához is tökéletes. Mosás után picit puhul, nem hullik a szőre, viszont a kezdeti alakjából veszít, kissé kócos lesz...



Jesspu Flat Definier 212
Régóta szerettem volna egy ilyen ecsetet, mert vele annyi mindent lehet könnyebben megoldani :) Pl. jó szemöldökhöz, tushoz, szem alatti vékony vonal húzására, vagy bármilyen kisebb precíziós munkára. Főleg ha szép vékony  a fej, tehát legközelebb figyelek, hogy ne legyen ott az a kis "Flat" szó :D  Az ecset maga tökéletes, lehet vele ügyeskedni, bírja a mosást nincs vele gond ;)

Jesspu Eyeshading 252
Klasszikus lapos árnyékoló ecset, közepesen nagy fejjel. Rá igazából nem volt szükséges, de a csomag tartalmazta. Vele sincs semmi gondom, teljes jó ecset. Végül is belőle is jó mindig ha van egy tiszta :D

Jesspu Blending 217
Hozzá hasonló ecsetet is régóta szerettem volna, de sajnos vele is az a problémám, ami a hasonló, Jessup Large Angled Contoru 168 ecsettel. Első mosás előtt picit durva és mosás után "kócos" . Szépen árnyékol, de nem a legkényelmesebb és legszeretettebb ecsetem sajnos. Plusz nem bírja a gyűrődést, totál eldeformálódott a neszesszeremben egy utazás alatt :(



Összességében vegyesek az érzéseim, mert ugyan nem volt egy őrületes összeg ez a hat ecset (4000 Ft azt hiszem) és ezért nem is vártam hogy 100%-ig tökéletesek lesznek, de azért bízta bennük, hogy olyan jókat találtam most is mint pár éve. 
A két fehér szőrű ecsetet elszámítva azért jók lesznek a többiek, bár még az igazi nincs meg (sose lesz meg :D ).

Nektek van Jesspu ecsetetek?
Milyen márkát használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése