2014. május 21., szerda

new brushes II.

Ahogy ígértem, itt a második felvonás az új ecsetekről. Míg az előző poszt a szem sminkelésére alkalmas ecsetekről szólt, addig most ez az arc ecseteiről írok:) Eddig nem nagyon használtam pirosításon kívül másra ecsetet az arcomhoz, mert a bb krémet azt kézzel a legegyszerűbb és valljuk be a leggazdaságosabb is felvinni. Már írtam korábban, hogy mostanság kezd érdekelni a kontúrozás technikája, ezért rendeltem a következő termékeket:)


Az általam rendelt második garnitúra ecset a Stylmaster nevet viseli. Szintetikus kabuki ecsetek és megint csak azt tudom mondani, hogy kísértetiesen hasonlítanak a Sigma ecsetekre.  Mindegyik ecsettel meg vagyok elégedve. Puha a szőrük, nem hullik és a fejek tömörek, bársonyosak. Kényeztető velük a sminkelés:))



Rá voltam a legkíváncsibb:) Tömött, puha ecset és nagyon nagy segítség az arc kontúrozásában nekem. Szerintem a kúpos kialakítása miatt egyszerű vele az arccsont alatti kontúrvonalat megcsinálni, pont beékelősik oda és már csak egy határozott mozdulat hiányzik. Persze utána nem árt picit finomítani rajat, de vele nem lehet hibázni:)


A ferde ecsetet highlighterhez használom (jelenleg az essence Bloom me up shimmer púder). Nagyon szépen felviszi a púdert az arcra és nem érzem soknak a mennyiséget amennyit felvesz.


Igaz, hogy őt az ásványi púderekhez ajánlották, de én az arcom szélén, a nyakamnál ezzel simítom el szépen az alapot egyenletesre, miután az ujjaimmal már eldolgoztam az arcomon a bb krémet (BRTC bb krém). Erre nagyon jó az ecset, de biztos az eredeti céljának is megfelel.


Ezt az ecsetet a szemem alatti karikák ellentüntetésénél veszem a kezembe és nagyon szépen el tudom vele dolgozni a korrektort. Puha, könnyen kezelhető ugyan úgy mint a többi ecset.


Végül ezt a precíziós ecsetet az orrom kontúrozására használom. Ezt sem csináltam még sosem, de a legközelebbi posztban már láthatjátok az eredményt:)

Őket szintén az ebayről rendeltem, méghozzá innen.

Mindkét garnitúrával meg vagyok elégedve.
Puha, tömött ecsetek, amik nem hullajtják a szőrüket és szépen lehet velük dolgozni:)

És ahogy ígértem / céloztam rá, itt egy kis megelepi:)

Mivel meg vagyok elégedve ezekkel az ecsetekkel és van amit nem használnék gyakran, mert már van belőlük más márkájú ami bevált, így szeretném köztetek kisorsolni azokat.

A játék leírását a következő posztban, még ma este, olvashatjátok, annyit elárulok, hogy 4  db-os ecsetkészlet és egy kicsi Rimmel csomag vár gazdára:)
Hajrááá:) ;)  

Ann:)




1 megjegyzés:

  1. Az arcra való ecsetek is nagyon tetszenek, idővel azokat is be szeretném szerezni. :)

    VálaszTörlés