2015. január 5., hétfő

2015 színe a 'Marsala'

A Pantone cég minden évben meghatározza az év színét, ami az életünk minden terén megjelenik valamilyen formában, legyen szó divatról, sminkről vagy lakberendezésről. 2015 színe, egy határozott, erős szín, ami magabiztosságot és energiát sugall, a maga természetes, vörös, agyagos földre emlékeztető árnyalatával. 2015 színe a 'Masala'.


„A burgundi és a barna között található 18-1438-as kódszámú Marsalának gazdag, földes színvilága van, ami egy olyan semleges, de más színekkel kontrasztos árnyalat, melyet kiválóan lehet alkalmazni a belső terek kialakításánál is. A marsala egy merészen hívogató, vakmerő szín, ami magabiztosságot és stabilitást nyújt, miközben táplálja a testet és a lelket. A robusztus borpárlathoz hasonlóan, amiről a nevét is kapta, a Marsala egy ízletes és kiadós étkezés gazdagságát foglalja magában, míg a szín vörösesbarna gyökerei egy kifinomult, természetes földközeli érzést keltenek” – jellemzi a marsalát a Pantone.

Személy szerint nekem nagyon tetszik ez a szín, alapból szeretem a vöröses, barnás színeket, de inkább sminkben, mint ruhában. A tavalyi évhez hasonlóan most is készítettem egy sminket, amihez a Slekk  I Divine Ultra Matte V2 palettáját használtam, mert a Maple árnyalat erősen emlékezetet a 'Marsala' színére. Erősen gondolkoztam, hogy a vízvonalam világos kék legyen, de végül maradtam az egyszerűbb verziónál, a feketénél:). Majd írjátok meg hogy szerintetek illett- e volna hozzá a világoskék vízvonal :)

Amiket használtam:




 az utolsó napsugarat csak elkaptuk :)

A Marsala, vagy ahhoz hasonló árnyalatokkal az erőteljesebb színhasználattal sem érünk el durva hatást, így bátran lehet szerintem használni a hétköznapokon is, egy kis barnával/feketével árnyalva.


Nektek hogy tetszik 2015 színe?
Fogjátok valahol alkalmazni ezt az árnyalatot?


Szép hete Beautyk :)
Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése