2013. november 11., hétfő

Szép őszi színek összegyűjtve

Van egy régi palettám, amit időről időre, főleg ősszel előveszek. Gyönyörű őszi színek vannak benne, jól pigmentáltak, fémesen csillognak és nagyon finom púder illata van az egész palettának.

Ezt a remek palettát a Baolishi kínai márkának köszönhetem. a márka jellegzetessége, hogy nagyon olcsó, főleg kínai üzletekben lehet megtalálni, vagy 100 forintos boltokban. ez az egy palettám, így nem tudom, hogy mind ilyen szuper cucc e, de azt már észre vettem, hogy mindegyik palettája amivel eddig találkoztam ugyan ezt a fémes hatást hordozza.



 A lényeg, hogy nekem ez a 8as paletta van a birtokomban amiből csak a 4 őszi színt és a fehéret, nagy ritkán az ezüstöt és nagyon szeretem őket:)


Hosszú idő óta ma is a kezeim közzé került a paletta és csináltam egy sminket, amiben mind a 4 őszi szín szerepel a palettából.




Egy kicsi aranyat tettem a számra is, ami hétköznap sok tudom, de a hatás kedvéért így itthon jól esett:)


Amit használtam:
  • Max Factor CC krém - 50 natural
  • elf szemhéjalapozó
  • Baolishi 8as paletta
  • Sleek i-Divine ultra mattes darks paletta - flesh, paper bag
  • essence stays no matter what eyepencil&shadow - 05 cute copper
  • essence Longlasting szemceruza - 01 black fever
  • essence cherry blossom girl tusfilc
  • Rimmel Lash accelerator endless szempillaspirál
  • Catrice kohl kajal szemceruza - chocwaves
  • AVON ultra color rich rúzs - alluring brown


Ti ismeritek a Baolishi márkát?
Esetleg van is pár szerzeményetek tőlük?

Ann:)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a smink! :) Igazán szépek a színek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem a legszebb őszi színeket felhasználni, örülök hogy tetszik :)

      Törlés