2017. november 26., vasárnap

Őszi kedvencek 2017

Ez az ősz sajnos nem úgy alakult a blogomat tekintve mint szerettem volna😕Rengeteg a munka, ami félre ne értsetek, nem baj, viszont annyi energiát ki vesz belőlem, hogy az alapvető otthoni dolgok is nehezemre esnek és a blogra pedig már abszolút nem volt energiám az utóbbi időben. Nem mondom, hogy ez a közlejövőbben változni fog, de nem szeretném abbahagyni, viszont, nem is tudok heti/havi rendszerességgel egyenlőre posztolni. Minden esetre igyekszem nem végleg eltűnni. Összeállítottam egy kis csomagot, ami az őszi kedvenceimből áll, remélem még van aki itt van 😂


AVON True Flawless folyékony alapozó




Az AVON True Flawless az AVON szeptemberi újdonság volt és egyben első olyan termékcsaládja a márkának, amely a Blue Pigment IQ technológiának segítségével a bőrtónushoz idomul, hogy teljesen észrevétlen maradjon, és bőrünk makulátlannak tűnjön. A folyékony alapozó egy könnyen kezelhető és szép, egyszerű üveget kapott. Annak ellenére, hogy az alapozó könnyű, szépen és erősebben fed, mint vártam 👍😊A finish matt, de teljesen természetes hatású, nem maszkos.  Kevés is elég belőle (kb. kettő pumpálásnyi), hogy szépen fedje az arcom, a hibákat fedje, a bőrszínt egységesítse. Erős fedése van, de azért nem biztosít totális fedést. 
Nagyon megszerettem ezt az alapozót, egész ősszel csak őt viselem. Semmi irritációt, pattanást nekem nem okozott. Ha elérhető áron szeretnétek jó minőségű alapozót érdemes kipróbálnotok😉

Bell Glow Stick


Augusztusban Sopronban nyaraltunk, vagyis inkább ott szálltunk meg és szinte minden nap átmentünk Ausztriába és persze utolsó nap betévedtem a Müllerbe 😀 Nagyon nem vásároltam be, de azért ezt a kis cuki stiftet és egy matt rúzst (róla később írok) nem hagyhattam ott. 
A Bell egy lengyel sminkmárka, mely vezető hazájában. A Bell dekorkozmetikumok leginkább színességükkel tűnnek ki, melyeket minden évben az aktuális trendekhez igazítanak. 
A termékek mind hipoallergének, ami plusz pontot ér 😉Ez a kis stift egy finom, gyöngyházfényű bronzos árnyalatú highlighter, ami tökéletes egy nyári vagy bronzos őszi smink elkészítéséhez és elég multifunkcionális. Szeretem használni szemre és orcákra egyaránt. A stift lágy és kérem, szépen eldolgozható, de szükséges fixálni.

Maybelline The Burgundy Bar


Azt hiszem ez az az őszi termék, mai egy blogger őszi bejegyzései közül sem hiányozhatott, mert akkora telitalálat volt ez a márkától. 12 csodálatos őszi szín, melyből 10 (!) szatén fényű 💕💕💕. Szép fények, szép színek, őszi erős pigmentek, és lágy aranyló csillogás, ennél nem is kell több. Csillagos ötös ez a paletta.


Maybelline Superstay Matte Ink Liquid Lipstick


A másik telitalálat...😍 Nem elég, hogy a Pioneer árnyalat a legdögösebb vörös amit az elmúlt időben viseltem (nem maradt szó nélkül mikor ezt viseltem😋) hanem a legtartósabb is! Hihetetlenül pigmentált ez a folyékony rúzs és tartós, anélkül, hogy szárítana. Olvastam, hogy sokan írják, hogy ragacsos. Ami igaz is, de az azért lehet mert sokat visznek fel. Én egy leheletnyit viszek fel az ajkaim közepére és ecsettel dolgozom el, így a ragacsosságot elkerülöm, de szín az ugyan olyan erős és lerobbanthatatlan. Így kényelmesebb viselni és precízebben tudom felvinni, mint az applikátorral. 

Maybelline Brow Precise Micro Pencil Szemöldökceruza


Rajta gondolkoztam, hogy betegyem a listába vagy sem, de végül is bekerült. a világ legvékonyabb szemöldökceruzája a Maybelline őszi újdonsága. Nem is értettem, hogy miért rukkolt elő ezzel a parányi csöppséggel a márka, mikor ott van a számomra tökéletes Maybelline Brow Satin Szemöldökceruza. aztán rájöttem 😅 Nem elég, hogy precízebb, de sokkal puhább mint a Brow Satin és sokkal természetesebb hatást lehet vele elérni. Nagyon imádom és nagyon sajnálom, hogy gyorsan elfogy 😏

AVON planet Spa Relaxing Thailand Hidratáló Fürdő- és Tusolóolaj


Ha még volt jó illatú fürdőterméketek 😍Nem vagyok oda a kókuszért, de ez a kókuszos szantálfás illatú olaj vitte  a prímet, pár hétig, amíg kitartott 😁 Csodálatos az illata, jól esett egy hosszú nap után ilyen illatú fürdővízben kicsit pihenni és a hidratáltság érzete is abszolút megvolt, még fürdés után is jó ideig. Mindenképp próbáljátok ki, ilyen illattal még nem igen találkoztatok. Fogok még belőle rendelni, mert itt is gyorsan oda lett a 150 ml 😂

Ez a pár termék határozta meg a mindennapjaimat  a munka mellett és ezek voltak azok akiket tényleg szinte minden nap használtam.
Nekem beváltak és kíváncsian várom hogy fordul meg a termékhasználatom ha beüt az igazi hideg, fagyos tél 😊

Minden esetre jó készülődést Beautyk az ünnepekre és figyeljétek a blogot, mert készülök Nektek valamivel 😊

Köszönöm, ha még itt vagytok és olvastok, össze fogom magam szedni 😘


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése