2017. július 4., kedd

Maybelline 24K paletta

Szeretem, ha egy márka elindít egy-egy szériát, ami időnként bővül egy vagy több új taggal. Azért szeretem, mert remélhetőleg midig jobb és jobb lesz az új családtag, van konkrét összehasonlítási alapod a korábbi verziókkal és az újdonság hatására mindig elő kell vennem az előző darabokat, így sose merülnek feledébe. Most a Maybelline is bővíti a The Nudes paletták sorát egy igazán különleges darabbal 😊

A Maybelline The Nudes paletták első tagja, a basic paletta (poszt róla ITT) három éve jelent meg a haza piac és szerintem nagy sikere volt, ami töretlen maradt a következő két palettával a The Blush Nudes és legutóbb a dögös The Rock Nudes gyönyörűséggel. Most, 2017 nyarán pedig robban a 24 K paletta 💓 amit már szerintem szintén nagyon vártatok Ti is, nem csak én :)



Az új paletta a szokásos The Nudes csomagolást kapta, továbbra is van benne egy két végű ecset és 12 szín árnyalat, ami szerintem most kifejezetten az alkalmi sminkekhez dukál 😉Van benne három hasznos matt szín - alapozó világos szín, egy sötétbarna és egy fekete, találunk benne fémes fényű és aranylóan csillogó árnyalatokat is. A színek többsége erősen pigmentált és továbbra is meg van az enyhén krémes állaguk, ami igazán könnyeddé teszi a használatukat, főleg a több színt satírozunk össze😊



Önmagában is csodálatosan szép az új paletta is, szerintem ismét sikerült egy picit fejleszteni a palettán. Nagyon szépen lehet vele dolgozni és ezzel az extra aranyló csillogással igazán kiemelkedő darabja lett a sminkes polcnak 😍 Ajánlom mindenkinek, aki beszerezte az eddig palettákat, vagy annak, aki még nem, de szemezget velük 😉

És ha még nem elég az aranyló csillámokból, nézzetek szét a körömlakk polcon is a Maybelline állványnál, mert a ColoRama lakkok között, most 3 fémes fényű és egy arany fényű lakkot is találtok, amivel a fesztiválokon kitűnhettek a tömegből 😊


Készült két videó is a fenti palettával, nézzétek csak 😊




Melyik a kedvenc The Nudes palettátok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése