2017. július 16., vasárnap

Instant barna bőr

Önbarnítót sosem használtam, értelmét sem láttam, de idén valahogy idegesített, hogy világít a lábam, ha szoknyát veszek, plusz tudtam, hogy esélyem sincs arra, hogy olyan barna legyek mint évekkel ezelőtt😂 Így megvettem a népszerű DOVE Derma Spa önbarnítót és rá pár napra megkaptam tesztelésre az AVON Skin So Soft 7in1 barnító testápolóját, így már volt összehasonlítási alapom, hogy mivel vigyem végig a nyarat💛


Dove Derma Spa Summer Revived önbarnító testápoló
Természetes barníságot ígér, foltmentesen. Ez volt azt hiszem itthon az első testápoló termék, ami barnított is.(bár tudásom hiányos eléggé önbarnítók terén 😁) A természetes magvak préselt olajából nyert összetevőket egyesítették gyengéd barnító anyagokkal, létrehozva egy kényeztető önbarnító testápolót, amely ragyogóvá és hidratálttá varázsolja bőrt.

AVON Skin So Soft enhance&glow 7in1
Nem csak barnít, de ragyogást is kölcsönöz a bőrnek.Napraforgómagolaj tartalmának köszönhetően ragyogóbbá varázsolja a bőrt, halványítja a bőrhibákat, kisimít és hidratál. Fokozatosan színez, és telis tele van apró arany csillámokkal.


Igazság szerint arra gondoltam, hogy biztos valamelyik termék egyértelműen győzni fog, mikor összehasonlítom őket, de nem így lett. Ár-érték arányban nem lehet különbséget tenni (minimális 500 Ft a különbség), akciósan pedig pont egyforma árú a kért termék (én akciósan vettem). Hidratáló hatásuk is szerintem egyformán jó.
Két dolog van amiben különböznek és azt hiszem ez a két tulajdonság a döntő:
1; A Dove gyorsabban és látványosabban barnítja a bőrt
2; Az AVON termékénél kevésbé lehet érezni használat után azt a tipikus önbarnító illatot.
Nálam ez utóbbi miatt az AVON győzött, mert sose szerettem a barnítók illatát. Mindkettő ígéretéhez megfelelően működik, foltmentesen barnít, de nekem nem volt arra szükségem, hogy gyorsan két nap alatt barna legyek, így inkább használtam egy hétig, hogy látványosan barnább legyen a lábam, de nem volt olyan nagyon barnító illatú a bőröm.

Ha gyors barnulást szeretnétek és nincs időtök napozni, akkor a DOVE testápolót ajánlom, de ha ráértek és fontosabb az illat, akkor az AVON-t próbáljátok ki.

Használtatok már önbarnító terméket?
Mi a tapasztalatotok?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése