2017. május 12., péntek

Maybelline FITme! alapozó

A Maybelline FITme! családjából először én a korrektort próbáltam ki, amit a mai napig előszeretettel használok. Tartós, szépen fed, szavam nincs rá :) Aztán jött a hidratáló alapozó, amiről csak jókat hallottam, de mivel nekem volt szuper hidratáló alapozóm, ezért nem vettem meg. Most tesztelésre kaptam egy új, mattító pórus összehúzó alapozót és azt kell mondjam el lesz kapkodva mindig ez az alapozó :)



Több oka is van, hogy sikeres lehet az új FITme! Matte + Poreless alapozó. Ilyen könnyed formulájú mattító alapozóval még nem találkoztam, szinte már a fluid kategória. Nagyon könnyed, folyékony az alapozó, ami miatt a csomagolása nem a legjobb, mert könnyen túladagolod :) A könnyedséggel azért párosul az is, hogy közepes a fedése, a korrektor nem felejthetjük el, ha komolyabb bőrproblémáink vannak és azokat el akarjuk rejteni. Viszont szépen mattít, természetes hatást ad és összehúzza a tág pórusokat. Tehát betartja amit ígér, könnyed viselet és ami még fontos, hogy 2000 Ft körül van az ára, ami szerintem szintén a sikerének a kulcsa :)
Normál és zsíros bőrhöz ajánlja a márka ezt az alapozót,. Nekem már majdnem a normál kategóriába tartozik a bőröm (picit még mindig száraz időnként), de még rajta is szépen mutatott az alapozó. Bátran próbáljátok ki, ha nem túl száraz a bőrötök :)

Az alapozóról már láthattatok egy kis videót Instán :)

Ann :*

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtatott a véleményemen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése