2017. április 20., csütörtök

Maybelline MasterCamo Color Correcting Kit

Március és április a Maybelline hónapjai lesznek, ugyanis számtalan újdonsággal hozzák el a tavasz :) Egyik nagy kedvencem és nagyon várt termékem a Master Camo korrektor paletta, ami egyszerre igyekszik problémát orvosolni és még üdébbé varázsolni az arcunkat :)

Maybelline MasterCamo Color Correcting Kit egy többfunkciós termék, kézre eső, cuki kis palettában :) Balról az első két szín valamilyen problémára nyújt megoldást, az én palettám (02 Medium) a sötét karikákkal veszi fel a harcot, a középső árnyalatok egyéb hibák elfedésére alkalmas árnyalatokat, vagyis a bőr árnyalatival egyező korrektorokat tartalmaz, míg a harmadik oszlop highlighterekből áll. Így legjobb esetben 1 termék helyettesít hármat :) 



A korrektorok maguk nagyon krémesek, súrolják azt a határt ami már szinte túl krémes, ahhoz, hogy fixen a helyén maradjon és szépen fedjen, de még a határon belül vannak. Krémességük miatt én az ujjaimmal vagy szivaccsal szoktam eldolgozni. Nekem teljesen jól működik a paletta, nem ül be a szemem alatti és környéki apróbb rácokba, púderrel fixálva egész nap mozdulatlan és szépen elfedi a sötét karikáimat. A középső korrektorok nekem túl sötétek még, így egyenlőre kontúrozok velük, szép természetes hatást lehet velük elérni, mivel csak enyhe árnyékot adnak :) A highlighterek is természetes fényt adnak, nem tudunk velük túlzásba esni, bátran lehet használni. Nekem kicsit enyhe a fényük, én még por formátumú highlighterrel is rá szoktam menni.

Sajna a highlighterek fényét nem tudtam megörökíteni, de jól látszik a Medium paletta milyen árnyalatokkal dolgozik.
Összességében szerintem jól alkalmazható palettát hozott ki a márka, bár zsíros bőrűeknek nem vagyok benne biztos hogy bejön. Hamarosan teszek fel videót, a paletta bevetéséről, majd figyeljétek a karikáimat ;)

JOY napok jön hamarosan, szerint ő egy próbát megér :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése