2017. április 24., hétfő

Bronx Colors Matte Lip Tint

Régóta látom neten, de eddig valahogy sose találkoztam élőben a márkával, addig meg nem igazán akartam rendelni, míg egyszer legalább személyesen nem találkozunk, aztán egyszer csak, mint sokan mások a PIXIBOX-nak köszönhetően egy terméket beszereztem :)



 A Bronx Color ez fiatalos, lendületes svájci márka, ami számtalan termékkel és színnel robbant be hozzánk is tavaly ősszel - ha jól emlékszem. Az idei sminkes PIXIBOX-ban egy gyönyörű vörös folyékony rúzs várt ránk, ami szerintem nagyon jó beköszönő termék volt a márkánál.
A matt és tartós folyékony rúzs Bestseller terméke a márkának. Nagyon klassz, letisztult a csomagolás. Kézre esik, jól zár kupak, igazi kis kompakt darab :) Az applikátor rugalmas, szivacsos, de számomra kicsit sok festéket vesz fel, így én maradok annál, hogy egy ecsetemmel viszem fel a rúzst. A folyékony rúzs, az ígéretekhez tartja magát. Nagyon pigmentál, bársonyosan matt hatású (hasonló a NYX Full Throttle Lipstick-hez) és valóban nagyon tartós. Bírja az ivást és az evést is egy bizonyos fokig :) Nem fut ki az ajkak vonalán, viszonylag gyorsan szárad és szinte észrevehetetlen. Vékonyan érdemes felvinni, mert akkor a legszebb, így is maximálisan fed, de ha kicsit többet viszel fel belőle, akkor már érezed, hogy ott van a szádon. Egyetlen pici bajom vele, hogy szárít egy kicsit. Egyzseri alkalommal még nem, de mikor egy héten többször volt rajtam, akkor bizony a szám már nem tűrte. Ezért mondjuk heti 1-2 alkalomnál többet nem hordom. De ez számomra nem igazán okoz gondot, mert szinte minden nap mást szeretek feltenni :D


Összességében nagyon jó folyékony rúzst állított elő a Bronx Colors és már meg is találtam a webshopban azt a két terméket, ami érdekel. Az egyik a Macchiato paletta, a másik a vízálló alapozó.

Ha járok Rossmanban, igyekszem nem elfelejteni szemügyre venni őket :)
Addig is nézzétek meg Instán a rúzsról készült videómat ;)

Szép hetet Beautyk :)
Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése