2017. február 20., hétfő

Garnier fátyolmaszk a szomjas bőrnek

Ezerrel robbantak be januárban a Garnier új fátyolmaszkos termékei, amire mindenki kiszomjazva vette rá magát :) És nem csak azért mert olyan rettentő állapotban vagyunk, hanem mert végre valami izgi újdonság az elérhető (gondolok itt a drogériára) maszkok között, végre bővül a fátyolmaszkok köre és rögtön három közül válogathatunk. Én is lecsaptam, azt hiszem akkor az utolsó hidratáló, gránátalmás maszkra és nagyon nagyon vártam, hogy kipróbáljam :)






Az új maszkok három bőrtípust kombinációt "szolgálnak ki": száraz-érzékeny; normál-kombinált és vízhiányos. Én ez utóbbit próbáltam ki, mert a telet már nem csak én, de az arcom is nehezen viseli és jól esett neki minden maszk, krém, kence, amit kicsit frissíti, tisztítja vagy épp fezesíti.

A Garnier Skin Naturals Moisture + Aqua Bomb valóban egy bomba. Számomra kicsit nagy maszk, rengeteg szérummal, gyakorlatilag ha nem a fátyolmaszk lenne átitatva szerintem egy havi szérumot lehetne belőle kiszedni :) Rengeteg van benne, méghozzá szuper összetevőkkel gazdagítva: glicerin, gránátalma-kivonat és hialuronsav. Tehát csupa olyan összetevő, ami táplálja a bőrt és feszes, üde bőrfelületet eredményez, így mindig lapulhat nálunk egy otthon, ha épp volt egy görbe esténk, vagy hosszú tanulós éjszakánk, de másnap embernek kell kinéznünk:) az összetevőkön kívül, még az is segít ebben, hogy 15 perc csendes pihenővel kell összekötni, 15 percig szükséges fennhagyni a maszkot az eredmény kedvéért és persze, nem egyszeri használat a javasolt. 

Én egyszer próbáltam, az eredmény sima, egyenletes és puha bőr. Az arcomon maradt szérum bemasszírozva viszonylag gyorsan felszívódik. Nem mondom, nincs valamilyen utóérzetem, hogy bekentem az arcom, de az biztos, hogy nem zsíros az érzés. Inkább egy vékony réteget érzek, de ez is elmúlik idővel. A maszk nem csípett, nem irritált, nem lettem ragyáim ;) De az is igaz, hogy sajnos van benne parabén, tartósítószer formájában :(

Aki szereti a maszkokat, szerintem már rég kipróbálta, aki még vacillál, az szerintem ne gondolkodjon tovább, érdemes velük egy próbát tenni és amúgy is kevés a jó fátyolmaszk, amit a boltban meg lehet venni.

A Garnier oldalán további infókat, videókat is nézhettek a maszkokról ;)

Maszkokról én pedig írtam az arcápolási rutinom során (ITT) és még kipróbáltam egy Dr. Chen fátyolmaszkot is, amiről ITT írtam.

Szép hetet :)

Ann:)

2 megjegyzés: