2017. január 14., szombat

NYX Liquid Suede Cream Lipstick

Még a NYX üzletmegnyitón kaptunk egy kis meglepi csomagot, amiben ott lapult a Liquid Suede Cream Lipstick Foul Mouth árnyalatban, amit első ránézésre valószínűleg sose vettem volna meg :D Mert nem épp egy hétköznapi árnyalat, de épp ettől lett izgalmas és mostanra rájöttem, hogy vannak rúzsok és van a Liquid Suede Cream Lipstick ;)

Majdnem a Modern Minimalizmus lett a poszt címe :)


A Liquid Suede Cream Lipstick folyékony rúzsok valóban krémes, finom, matt hatású rúzsok, melyek erősen pigmentáltak, egyenletesen fednek és picit krémes illatuk van. Nem szárítanak, tartósak és vízállóak. Valóban lehet benne enni-inni nem kopok el gyorsan ;) Gyorsan szárad, így határozott, gyors és pontos mozdulatokra van szükség a szép festéshez. Nekem tökéletes az applikátora, ezzel is szépen el tudom dolgozni a festéket és szép vonalat húzok vele, de ha valakinek jobb az ecset, akkor azt használjon.



Az ilyen erőteljes rúzsokról még annyit, hogy pontos munkát igényelnek, nagyon ügyelni kell az egyensúlyra, hogy ne legyen a hatás túl sok, illetve jobban elbírják a picivel több bronzert, highlightert és sok szempillát.

Szóval, mint említtetem az én árnyalatom a Foul Mouth, ami első blikkre egy sötét lila szín, enyhe szürkés beütéssel, aztán az ajkakon már bele látsz mindent :D Egy kis kék, szürke, zöld, de ez mind megbújik ebben a jó értelemben fura lilában.  Pont ez adta az ötlete, hogy lehet nem csak önmagában kellene használni ezt a terméket, bár igaz, önmagában is nagyon jó és egy egyszerű sminkhez tökéletes, drámai hatást kölcsönöz. Szóval kipróbáltam más rúzsokkal keverve, így lett a meleg padlizsán lilától kezdve a sötétebb nude-ig át mindenféle színem, plusz a rúzsokon túl fénylő szemhéjpúderekkel fantasztikus futurisztikus hatást lehet vele elérni. Mutatok egy párat Nektek :)

Hogy melyik színt, hogy kevertem ki az, Instagramon fog kiderül ;)

A képre kattintva kiderül, hogy alkottam ezt a kissé futurisztikus ajaksminket :)


Összességében fantasztikus termék a Liquide Suede Cream Lipstick és pontosan azt érte le nálam, mait szerintem alapvetően a NYX képvisel, játékosságot, kreativitást hozott ki belőlem :)

Nektek is van olyan terméketek, mai arra sarkalt, hogy kicsit többet alkossatok annál, mint amire a termék hivatott?

Szép hétvégét Beautyk ;)

Ann:)




3 megjegyzés:

  1. jaj, ez nagyon szép! nem pestiként még nem jártam a bolt közelében, de februárban megyek a fővárosba, és előre félek az ámokfutástól, amit a nyx boltban rendezni fogok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a szerencsém, hogy nem vagyok pesti :D Készülj fel, mert rengeteg termék lesz, szuper eladók és szuper termékek :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés