2017. január 20., péntek

Golden Smokes

Még az AVON évzáró, sütidíszítős rendezvényén kapott ajándékcsomag egyik ékes darabja volt a LUXE szemhéjpúder paletta,amit ma mutatok meg Nektek.


Magáról a LUXE termékcsalád nem most indult hódító útjára az AVONnál, de sikere szerintem töretlen. Nagyon sokan szeretik, mert minőségi termékek szerepelnek a palettán, mert gyönyörű, fénylő, egyedi arany csomagolással bírnak és mert ezek a termékek is képesek belecsempészni a luxust a hétköznapokba. Elég ha csak a púder vagy a szemhéjpaletta dobozára nézünk :)

A Luxe termékek közül én egy pillekönnyű kőpúdert próbáltam már ki korábban (ITT olvashattok róla) és most egy szuper paletta került a kezem közzé, ami a Gold Smokes fantázianevet viseli.
A csomagolása meseszép és ünnepi (egy pár LUXE termék ünnepi csomagolást kapott decemberre és egy ilyen különleges csomagolású terméket elrejtettem nektek a megelpi dobozba ;), gyönyörű díszítést kapott. Szeretem ezt a kis dobozt, amiben nem csak a szemhéjpúderek, de a LUXE kőpúderek is helyet kaptak, mert kényelmesek, jól zárnak, stabil dobozok.


A paletta 5 gyönyörű színt tartalmaz, melyből négy erősen pigmentált. Középen van egy kiemelő, arany csillogású, tört-fehér szín és ezt veszi körül négy, natúr szín. Egy világos barna, egy vöröses-narancsos árnyalat egy rezes barna és egy sötét barna.  mindegyik szín arany pici csillámokat tartalmaz, ami önmagában nem túl durva, de nagyon jól áll mindegyik színnek és feldobja őket, kicsit fémes lesz a csillogásuk. Mindegyik púder egytől-egyig nagyon lágy, szépen lehet satírozni őket és nem porolódnak :) Szuper monokróm, natúr vagy klasszikus sminket lehet velük készíteni. 


Szerintem a Golden Smokes egy nagyon jól kihasználható paletta, hétköznapokon és nagyobb eseményeken egyaránt megállja a helyét. Mindenképp próbáljátok ki őket. Várom a tavaszi színeket :)

Nézzetek szét a januári katalógusban (ITT) mert szuper termékkel indít az AVON, az én kedvenceim az új ecsetek <3, már most van nálam 2 db tesztelésen, de már látom, hogy még azon túl is rendelek párat ;)


Szép hétvégét Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése