2017. január 11., szerda

Finoman fénylő "kavicsok" a Catrice-től

Aki régebb óta olvas, az tudja, hogy sajnos (?) az a típus vagyok, akit simán meg lehet venni a csomagolással, meglátom, megszeretem és sokszor megveszem... Decemberben sem volt ez másképp, mikor megláttam a Catrice Highlighting Pebbles limitált kis csodát :)





Decemberi limitált kiadás része volt ez a highlighter, ami a többi termékhez hasonlóan szép, ünnepi dizájnt kapott. Fehér alapon, meseszép, fénylő, arany minta, ami minden terméken valamilyen formában visszatért. A kis kavicsokat csavaros tégelybe rejtették, ami jól zár, kényelmesen kezelhető, így utazásnál sem okozhat gondot.



A fénylő kis highlighter darabkák barackos és púderes árnyalatban (lenti kép) csillognak a kis dobozban, krémes, édes illat kíséretében :) Fényük visszafogott, nem lehet vele túlzásba esni, igazság szerint, azért a csillogásért, mait én szeretek viselni háromszor négyszer át kell mennem az ecsettel az arcomon, hogy azt az erősséget elérjem. Ha egy nagyobb esettel veszem fel a púdert és csak lazán felviszem az arcomra, akkor finom fénye lesz az egész sminknek, még a természetesség jegyében, illetve matt bronzer/pirosító felé is lehet vékonyan felvinni, azzal is szépen együtt dolgozik ez a termék.


Inkább szebb számomra ez a termék, mint kedvenc, mert én ennél erősebb fényt szeretek felvinni az arcomra, de mint minden, ez is egyén függő :)

Beszereztetek valamit valamelyik karácsonyi trendkiadásból?

Esetleg ezt a terméket?

Még tart a Facebook játék egy szuper meglepi csomagért, ne felejtsetek el játszani ;)


Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése