2016. december 6., kedd

AVON Magix

MA bemutatom Nektek azt hiszem az év termékét nálam :D Egyszerűen oda vagyok az AVON Magix HD sminkfixáló púderétől. Novemberben jelent meg az AVON Magix púdere, ami egy könnyű, áttesz púder. Ilyet még nem használtam,  csak a suliban gondoltam megrendelem. Nem gondoltam, hogy csalódok, de azt sem, hogy ennyire meg fogom szeretni :)




A púder, egy tök jól kézreálló műanyag tégelyben érkezett, átlátszó az alja, fekete a kupakja és egyszerű a dizájn, amit én nagyon, nagyon értékelek (bár meg lehet venni simán egy csomagolással is, ami díszes :D ) A tégelyben van egy "szűrű" ami megakadályozza, hogy egyszerre sok púder kerüljön az ecsetre, illetve vesszen el a szabad levegőn, ugyanis ultra finom púderről beszélünk. A púder nagyon finom állagú, a bőrön rekord idő alatt válik áttetszővé.Az ilyen textúrájú púderek sokkal jobban fixálnak, mint a kompakt társaik, szebben eldolgozhatóak és nem tudsz velük olyan egyszerűen túlzásba esni. Fotón nem látszik annyira, mint a kompakt verziók.

A fixálás mellett, természetes fényt is ad a púder, ugyanis apró csillámokat tartalmaz, ami abszolút természetes hatást kelt. Mindemellett nem szárít, sőt vitaminokkal és rózsakivonattal van felturbózva, ezzel éri el bársonyos hatását púder.


Bevallom őszintén én ezt szeretem benne a legjobban. Olyan sima, könnyed és puha érzésem van miután használtam a púdert, mintha nem is lenne rajtam semmi, csak az én kis finom bőröm, ami azért púder nélkül nem ilyen puha és sima :D 

Nagyon megszerettem ezt a púdert és igaza lett az AVON-nak valóban elengedhetetlen darabja lett a mindennapjaimnak :) Még be kell szereznem egy púder pamacsot, mert az még nekem nincs, így egyenlőre blenderrel viszem fel a púdert, majd ecsettel dolgozom el szépen, de ha meglesz a pamacs, arra váltok az tuti :)
Készítettem egy kis videót is a púder egyik "bevetéséről" amit az Instagram oldalamon már láthattatok :) (érdemes követnetek Instán, mert ott tevékenyebb vagyok és sokszor hamarabb megmutatok valamit, mint itt a blogon ;)

Ha még nem próbáltátok ki, bátran rendeljétek meg, nem fogtok csalódni :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése