2016. november 23., szerda

Rimmel Gél lakkok

Egy ideje már hódítanak a géllakkok és a legtöbb márka, ránk is gondol, mindig időhiányban szenvedő nőkre, akiknek nincs idejük/kedvük/energiájuk elmenni manikűröshöz és készíttetni egy cuki kis gél lakkot, mert sorra jönnek ki a gél hatású lakkok, amik UV lámpa nélkül érik el szinte ugyan azt a hatást, mint lámpás társaik. Tartós, fényes lakkozás.


A Rimmle is megalkotta saját gél hatású körömlakkjait és a kívánt hatáshoz a 10 alapszín egyikét kell csak felvinni a körmökre, plusz a fedőlakk és 14 napig gyönyörködhetünk a tökéletes manikűrünkben, lámpa nélkül :)

Két alap és egy fedőlakkot kaptam a Rimmeltől. Egy nude - 011 Bare Yourself és egy dögös, őszi árnyalatot a 014 Hottie Choccie. A nude lakk finishe klasszikus, fényes, míg a barna lakk gyöngyházfénnyel ragyog. A lakkok kicsit sűrűbbek, mint én szeretem, de a száradásukkal semmi gond. Pikk-Pakk megszáradnak. Egy valami van, ami nálam nem működött jól. Míg a nude színnek, fedőlakk nélkül is szép fénye volt, addig  a barna, fedő lakk nélkül tompa fényű lett, így hozzá 100%, hogy szükség van fedőlakkra. Tartósságuk szerintem nagyon jó, a lenti kép kb. 7 nap után készült és épp csak a körmök végéről jött le picit a lakk, de kopott, nem pedig lepattant.



A 014 Hottie Choccie árnyalat nálam teljesen nyerő, azóta sokszor használtam. most nagyon bele vagyok hullva a sötét lakkokba :)

Ha van kedvetek, próbáljátok ki! A Rimmel szerintem egy elég biztos márka, ha kísérletezni szeretnétek és most érdemes őket követni Facebookon, mert szuper akciókkal vásárolhatunk  gél lakkot, de szempillaspirált és tust is ;)

Holnap kispéntek;)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése