2016. november 26., szombat

FITme! - korrektor

Túl sok korrektor eddig még nem fogyasztottam el, mert az utóbbi kb. egy évben meg voltam elégedve azzal amit használta, de nem 100%-ban, viszont annyira mégse volt rossz, hogy kutassak. Aztán betoppant az életembe a Fitme! korrektor a Maybellinetől és rájöttem, hogy ez egy csoda :) (azért is kapott ilyen kis hangulatos körítést a képeken :D )


A Fitme! termékek külföldön már egy ideje futnak, de ősszel kishazánkba is megérkeztek, aminek nagyon örültünk szerintem :) A Fitme! alapozó és korrektor száraz-normál bőrre van kifejlesztve, hidratáló hatása van és nem komedóképző, bőrgyógyász által tesztelt, szemész által tesztelt, illatanyag-mentes, szóval érzékenyebbek is előnyben részesíthetik a Maybelline ezen termékeit.

A Fitme! termékek külseje letisztult, egyszerű, amit én nagyon szeretek. A korrektor hagyományos applikátoros, stabil, normál fejjel. A korrektor szinte illatmentes, talán pici krém illata van. Szépen el lehet dolgozni ujjal, ecsettel, szivaccsal, ki hogy szereti. Kevés is elég belőle, mert jól fed.Tartós és nem ül be a ráncocskákba sem. 



Most már ő a korrektorom a mindennapokban és nem érzem, hogy kellene másik, tökéletesen működik.  Erős a csábítás, hogy vegyem meg az alapozóját is, de ott még vacillálok, hogy Fitme! alapozót vegyek a a Dream Velvet alapozót.... segíthettek dönteni nyugodtan :D

Szép hétvégét Beautyk :)
Ann:)

4 megjegyzés:

  1. Szia! Én is használom ezt a korrektort, nagyon szeretem. A sok pozitív vélemény miatt vettem meg, szerencsére nekem sem kellett csalódnom benne. Az alapozóját is használom, nagyon szép fedése van drogériás viszonylatban :) Őt német vloggerek hatására vettem meg, akik a legjobb drogériás alapozóként emlegették.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ha eljutok végre egyszer egy drogériába megnézem őket közelről is még egyszer és észben tartom amit írtál :)

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon keresem az emlitett korrektort meg az uj szemfestek palettat , de nem talalom egyik uzletben sem!
    Mikor es hol lehet megvasaroni oket? Nem tudod veletlenul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,

      Ha jól tudom több drogériában is elérhető, de a Rossmannban tuti, most csekkoltam a webshopot ;)

      Törlés