2016. október 8., szombat

Nude Magique CC krém a L'oréaltól

A L'Oréal posztoknak nincs vége a beauty blogokon, mert annyi újdonság érkezett a 2 méteres állványokra, hogy nem győzünk örülni, tesztelni és örülni és tesztelni :D Most is egy tök jó kis terméket hoztam, amire igaz nekem feltétlen nincs szükségem, de akinek orvosolhatja a problémáját az figyeljen ;)

A L'Oréal BB krémhez hasonló tubusban érkezett egy tonizáló CC krém, ami az arc pirosságát hivatott enyhíteni, korrigálni az arcbőr színét. A krém könnyű, folyékony és nem meglepő módon zöld színű, ami a hő és a "simogatás" hatására testszínűvé válik, akár csak a BB krémje a márkának. a színe kissé sárgás, ami nekem jó, de lehet, hogy valakinek ez épp nem jó. Azt nem tudtam tesztelni, hogy valóban elfedi e a pirosságot, mivel ilyen problémám nincs, de de primerként, vagy akár önmagában is el tudom képzelni, hogy valaki használja - én is használtam púderrel.



A könnyű krém, könnyű és enyhe fedést biztosít. Tökéletesen működik púderrel, jól működik primerként. Amit én észrevettem saját magamon, hogy teljesen eltűntek a pórusaim, egyenletes bőrfelszínem lett az orromon és az orcámon. egyetlen egy dolog van amit nem szeretek benne, mégpedig az illat. Én szeretem ha egy termék illatos, de neki az illatával nem tudtam sajnos megbarátkozni :( A termék kissé olajos, így nem biztos, hogy jól működik egy zsírosabb bőrön.


Ajánlom a terméket, ha a bőrötök pirossággal küzd (zöld ellensúlyozza a bőr piros árnyalatát ;) ), ha valami könnyű , pórus összehúzó primert kerestek. 

Éljen a hétvégee ;)
Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése