2016. szeptember 22., csütörtök

Eau De Parfum Intense - a parfümök kis feketéje

Augusztus végén mutatták be a Guerlain nagy sikerű La petit Robe noire negyedik illatát, az Eau De Parfum Intense névre keresztelt édes, vattacukros illatot, amit nem követet eddig osztatlan siker, ahogy én látom.


A csomagolás a már megszokott, csinos üveg, jellegzetes Guerlainre jellemző szív alakú kupakkal, amitől nekem minden Guerlain termék olyan királylányos lesz :). Az üveg színe most kék és a kék színben továbbra is felsejlik Marilyn Monore ikonikus kis feketéje. 

Az Eau De Parfum Intense, egy teljesen új illat, kilóg az eddigi Guerlain La petit Robe noire illatok közül. Az új illatot Thierry Wasser alkotta meg, aki 2008 óta a Guerlain parfümőre. A társalkotó Delphine Jelk az új illatot így jellemzi: "Egy virágos ínyencség, mely vonzó és finom. Egy igazi mágnes, melynek nem tudsz ellenállni."


Fejjegyek: bergamot, vattacukor, áfonya. 
Szívjegyek: rózsa 
Alapjegyek: vanília, pacsuli, ámbra, szantálfa

Első találkozás -- izgalmas
Édes, kissé fanyar, de gyümölcsös illatot éreztem, mikor még csak az üveg fúvófejénél megillatozzam. Határozott, nőies jegyeket rejt. Egyedi, nem a megszokott édes illatra kell számítani.

Második találkozás - játékos
Hol az édes, határozott illat mikor a karomra fújom? Jönnek a virágos, könnyed akkordok, a játékos édes illatok. Pár pillanat és megjelenik az édes, vattacukros illat, egy pici fanyarsággal, mely az áfonyának köszönhető valószínűleg. 

Az Eau De Parfum Intense parfüm nekem egyszerre izgalmas és játékos, Tökéletesen működnek az illatok, van kezdete és befejezése az illatnak, ami napközben egyre mélyül és úgy ivódik a bőrbe a ruhákba. Az illat intenzív, egy fújással is elég a teljes hatás eléréséhez. Azon ritka illatok közzé tartozik, amit egyből észre vett a környeztem már első nap, megjegyezték, hogy új parfümöt használtam. Nem minden esetben ilyen éles, észrevehető a váltás.

Olvastam, hogy van akinek nem tetszik, édesebb, vattacukrosabb illatra számított. Szerintem a Guerlain megalkotta azt a vattacukros, édes illatot, ami játékossága mellett egy határozott nőiességet is képvisel. Új illat, virágos-gyümölcsös gourmand illat, ami a hétköznapokat nem csak különlegessé de erőssé is teszi. Nem árt néha az ilyen kiegészítőkkel is felvértezni magunkat ;) 

Nekem tetszik, illatozzátok meg amint tudjátok :)

Szép hétvégét Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése