2016. augusztus 9., kedd

Anew Vitale BB krém +25

Igaz júniusi újdonság, de még mindig hosszú ideig tudjuk használni ebben az évben a BB krémeket. Az AVON ANEW Vitale BB krém, amit nem csak nyárra, hanem egész évben tudok ajánlani mindenikek és szuper tulajdonságokkal rendelkezik hozzá.



Júniusban az ANEW Vitale család új külsőt és megújult formulát kapott, ami kifejezetten a fiatal bőr igényeinek megfelelő gondoskodást ad. A külső egyszerű tubus, ami szerintem kicsit nagy szabadságot ad a krémnek távozni :D óvatosan a nyomkodással, könnyen kijön sok krém a tubusból. Ami azért sem jó, mert elég gazdag formulával rendelkezik a bb krém, állaga sűrű, a közepesen fedő bb-k közzé tartozik, így kevés is elég belőle. 


Az ígéretéhez híven az apróbb hibákat szépen fedi és a pórusokat is összehúzza, szép, egyenletes bőrfelszínt ad. A bb krém hasznos antioxidánsokat, A-, E, és C-vitamint illetve 20-as fényvédő faktort is tartalmaz, ami nyáron kifejezetten ajánlott. A krém illata finom, kicsit intenzív. Legszebben és legegyszerűbben kézzel érdemes felvinni és eldolgozni az arcon. Az első használatnál nagyon megijedtem, mert ugye egy árnyalat van, ami elsőre nagyon világos, de mire eldolgoztam szépen idomult a bőrszínemhez, nem lettem vámpír :)


Nem ő a legkönnyebb krém nyárra, a bb-k között, de tökéletes választás, ha még nem volt, de ki szeretnéd próbálni, ha még kereset a tökéleteset vagy ha tanácstalan vagy, hogy mit próbálj ki. Szerintem abszolút jó választás, száraz bőrűeknek különösen. És mivel nem egy kifejezetten könnyű bb krémről van szó én ezt bátran használnám ősszel, sőt még az enyhébb téli napokon is. 

Az Anew Vitale BB krém nem áll egyedül, egy nappali és egy éjszakai krém is a család tagja, így biztosítva a maximális ápolást a bőrnek.

Az aktuális AVON katalógust ITT nézhetitek meg,
Az Anew Vitale BB krémmel készült sminkvideót pedig ITT :)

Szép hetet Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése