2016. július 1., péntek

SummerGlow

Lassan a nyár kellős közepébe csöppenünk és egyre inkább vágyunk a könnyű sminkekre, csábulunk a bronzos, napsütötte termékek felé és én is a sokadik bronzeremet szereztem be nemrég, amiről utána kiderült, hogy jönnek még új árnyalatok, így egy kicsit bántam, hogy nem vártam tovább a rendeléssel, mindegy többől nehezebb választani :DDD 


Az AVON Glow barnító gyöngyökkel már régen szemeztem, de nem mertem megrendelni, egyrészt mert nem tudtam eldönteni, hogy a Bronze vagy a Deepest Bronze árnyalatot válasszam, másrészt olvastam róla igen rossz véleményeket is, ami a legeltántorítóbb volt, hogy nincs jó illata, inkább rossz illata van., ami nálam elég mérvadó, mert az illatokra elég érzékeny tudok lenni. Aztán úgy voltam vele, hogy már olyan rég nézegetem, már biztos volt neki "szoftverfrissítése" :D itt a nyár, szeretem a bronzos dolgokat megrendelem. Aztán persze sikerült nem a számomra legjobb árnyalatot rendelni :D Nah de nem szaladok ilyen előre :)


A csomagolás jó,  a kupak jól záródik, sosem félek attól, hogy utazás közben majd minden bronzos lesz a gyöngyöktől a bőröndben :D Az illata nagyon finom (!), krémes, púderes. A golyók két színből állnak, barna és arany keverékéből áll össze az a szín, amit az arcunkon látunk. A gyöngyök pigmentáltak, egy laza ecset is szuperül felveszi a színt, sőt talán jobb is azzal felvinni a púdert, mert pillanatok alatt sok lehet belőle az arcon, a pigmentáció miatt.
Végül is én a Bronze árnyalatot vettem meg, ami kicsit az én arcomon narancssárgás finisht ad, így csak akkor tudom használni, ha már van egy kis színem, amit azért remélem hamar összeszedek.
Mivel lazán, könnyen lehet eldolgozni, így az egész arcom lehet használni bátran, mert egészen finom színt is tud kölcsönözni, nem csak erős hatást. Rendelés előtt azért érdeklődjetek, nézelődjetek blogokon, hogy melyiknek milyen színe van, mert úgy lehet kicsit könnyebben választjátok ki a tökéletes árnyalatot. Nem bántam meg én sem ezt a színt, de ez így nekem csak nyárra lesz jó sajna.

Nemrég érkezett két új árnyalat, így most már öt színből választhattok :)


Gondolom ezt a terméket már Ti is jól ismeritek, de hátha mondtam valami újat :)

Nektek van kedvenc nyári sminkterméketek?
Lehet állítok össze majd egy ilyen posztot :)

Szép hétvégét :)

Ann :)
ui. azért instán majd megmutatom milyen, csak még nem volt rá időm :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése