2016. június 15., szerda

Infallible Sculpt Contouring Look

#mindigcsakakontúr kezdhetném megint és fogom is, mert így van :D nekem ez a kedvenc technikám, trükköm de csak egy bizonyos mértékig, túlzásokba nem esem. És mi a legnagyobb öröme a kontúrozónak? Egy újabb kontúr termék, pl a L'Oreal Infallible Sculpt kontúr palettája :)


A paletta hasonlóan praktikus csomagolást kapott mint a L'oreal Paris True Match Genius alapozó. Jól záródik, pont kézre esik a mérete, van benne tükör, egy kis információs papír, ami megmutatja milyen arcformát hogy kell kontúrozni és azért nekem a dizájn is bejön, nagyon szép lett :) Szuper a belső elrendezés, ami sugallja, hogy mire is készült el ez a paletta.




A paletta tartalmaz egy highlihgter és egy árnyékoló színt. Mindkét rész matt hatású, cream-to-powder formulával rendelkezik, vagyis először krémes és lágy, de ahogy eldolgozod finom, púderes állaga lesz. Ennek köszönhetően nagyon könnyű vele sminkelni, szépen el lehet dolgozni, finom átmeneteket egyszerű vele képezni. Nekem a 01 Light/Medium van meg, amelynek a sötét árnyalat egy nagyon szép, természetes szín. Nem narancsos, nem bronzos, igazi természetes hatást nyújt világos bőrön is. Szerintem kevés olyan kontúrtermék van, ami az igazán világos bőrűeknek megfelel, így nekik ajánlom, hogy vessenek rá egy pillantást, ha még nem tették. Szóval a hatás természetes, a pigmentáltsága jó. Olvastam, hogy sokan panaszkodnak a világos árnyalatra, hogy nem pigmentált. Szerintem pontosan eléri a célját. Finoman kiemel, világosít. Ettől lesz természetes a hatás. Nem a nagy fedésre lett kitalálva a termék, hanem az árnyékolásra, kiemelésre. Az alapozó fed, a kontúr pedig formáz. Persze van különbség termék- és termék között, de szerintem ilyen egyszerű :)

és élesben :) a fehér, ennyire nem fehérít, csak a kép kedvéért vittem fel erősen ;)





https://www.instagram.com/annmoment/


Mindenképp próbáljátok ki, ha szeretnétek kontúrozni, de a természetesség hívei vagytok. Szépen, könnyen lehet vele dolgozni és valóban természetes hatást lehet vele elérni.

Holnap kispéntek;)

Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése