2016. június 7., kedd

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief

Nem is olyan rég írtam Nektek az arcápolási rutinomról, amiben épp úgy éreztem, hogy nah most aztán végérvényesen megtaláltam a tökéletes és számomra egyetlen hidratálót. Hát úgy néz ki van még egy amit nyáron nagyon fogok szeretni:) 


Májusi Pixiboxomban lapult egy pici Clinique tégely, ami a Moisture Surge Extended Thirst Relief krém volt, 15 ml-es kiszerelésben. Vártam addig a kipróbálásával, míg a LaRoche Posey krémem elfogy, így lesz igazi a tesztelés :)


A bőröm jelenleg inkább normál, mint száraz, a szemem alatti rész enyhén száraz, így extra mély hidratálást nem érzem, hogy igényelne, de tudom, hogy ez az eredmény a La Roche Posaynak köszönhető :* 

A Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief gél állagú krém, ami nedvességgel tölti fel bőrünket, telt,  feszes és kellemes érzetű bőrt ígér, valamint azt hogy elmúlik a hámlás, a feszülő érzése a bőrnek. 


A pici tégely egy krémes, gél állagú hidratálót rejt, aminek a színe is üdeséget áraszt :) Illata nincs tulajdonképpen, de azért még is van neki valami tiszta, steril illata.  A krém amilyen könnyű, olyan kevés elég belőle az egész arcomra. Szépen eloszlik és hihetetlenül gyorsan beszívódik. Utána az érzet valóban sima, feszes arcbőr. Nincs semmilyen arra utaló jele, hogy én most krémeztem az arcom :) Körülbelül egy hete használom és maradt a bőröm a normál szinten, nem lépet fel a vízhiányos bőr egy tünete sem. 

Mivel a krém könnyű és úgy néz ki nekem most bevált, valószínűleg ő lesz az én nyári hidratálóm :) Ennél nehezebb krémet, 40 fokban senki sem szeret viselni, ezt viszont bármikor szívesen, mert olyan könnyű az állaga :) Az elődje, akiről ITT írtam, egy nehezebb krém, ami inkább a hűvösebb hónapokban jó. Nyárra pedig marad a könnyű, gél állagú hidratáló :) Bekerült e kedvencekbe ;)

Kipróbáltátok már ezt a krémet?
Nektek mi a kedvenc nyári arcápolótok?

Szép hete Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése