2016. június 11., szombat

Ajakápoló olaj a Clarins-től

A Clarins is azon márkák közzé tartozik, melyekkel a hétköznapokban tuti hogy nem találkozom, se élőben, se interneten, mert valahogy el van bújva előlem. Amikor a Dovex blogger reggelijén vettem részt, életemben akkor találkoztam ezzel a márkával először és több más márkával is. ( a létezéséről tudtam, csak még személyesen nem találkoztunk :D ) Tesztelésre kaptam a szerintem egyik legismertebb termékükből az ajak olajból. 

Már az nagyon megnyerő egy terméknél, ha a nevével mindent elárul nekünk és az ajak olaj megfogalmazás pont ilyen. Egyből tudjuk, hogy egy intenzív, mély hidratáló van a kezünkben. A csomagolás nagyon szép, látszik, hogy nem egy hétköznapi termékről van szó. az applikátor elég nagy, de még kényelmes a kezelése és gyakorlatilag egy mozdulattal fedi az ajkakat. Az üvegcsében található termék, elsőre meglepően sűrű és nehéz , inkább kicsit mézes az állaga, mint olajos. Nekem a 10-es Honey olaj van meg, ami mogyoró, organikus jojoba és mirabell olajat tartalmaz. Az illata mézes, kicsit narancsos, nagyon finom :) A finishe magas fényű és valóban teltebbnek hatnak az ajkak. De azt nem merném kijelenti, hogy nem ragad :) Az ajkakat puhítja, hosszan hidratálja. Nekem most pont extrán száraz és repedezett a szám, mert beköszönt az allergiám, nagy "munka" előtt áll így a termék. Nem érzem, hogy erős hidratáló lenne, de most bizonyíthat :)



A Honey mellett még két "ízt" is kipróbálhattok :)





Ismeritek vagy próbáltátok már ezt a terméket?
Kíváncsi lennék Nektek be jött-e?:)

Szép hétvégét :)

Ann :)

ui.: A Clarins Rajongói Klub oldalán szuper kedvezményesen vásárolhattok, ha regisztráltok :)
Katt IDE :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése