2016. május 29., vasárnap

Nuxe Huile Prodigieuse

A Dovex blogger reggelijén találkoztam először a Nuxe termékeivel. Igazság szerint minden gyógyszertári márka elkerüli a figyelmem mindaddig, míg égetően nem kell valami. A Nuxe márkát tudtam, hogy létezik, de sose volt olyan képem a termékeiről, amik táplálóak, s.o.s. hidratálást nyújtanak, segít helyrehozni a problémát, így nem is érdeklődtem irántuk sajnos. 

Nyári, limitált megjelenése Párizsba repít minket és emlékeztet Párizs és az ikonikus párizsi nő természetes szépségére



A Nuxe száraz olaja is ismert volt előtte, leginkább őt ismertem és a blogger reggelin mikor fújtam egy picit a kezemre nagyon meglepődtem. Egyrészt az illatán. Nagyon különleges illata van, amit szerintem vagy kezdettől fogva szeret valaki vagy kezdettől fogva nem. Az illata erőteljes, gyógynövényeket idéző, nekem kissé ibolyás. a másik mai meglepett az az állaga. Nagyon könnyű, lágy olaj, ami ennek köszönhetően hamar beszívódik a bőrbe, ami után a bőr kissé fényes, de nem ragadós. Az illat sokáig ugyan olyan intenzitással dolgozik a bőrön, mint mikor felkentünk, így este én szeretem ezzel bekenni a kezem :)



Az olajról érdemes tudni, hogy 6 féle gyógynövény olaja alkotja: makadámdió, mogyoró, borágó, mandula, kamélia és orbáncfű. Szilikon és tartósítószer mentes és E vitaminnal van feltuningolva :) És hogy mitől ilyen illatos még? Csak néhány illatjegyet felsorolok;) narancsvirág, rózsa, bergamot, magnólia, kókusz, vanília. Ezekből szerintem a narancsvirág a legerősebb. De ami a, legfontosabb, hogy ez az olaj többfunkciós. Használhatjuk a kócos fürtök kigubancolásához, kedvenc hidratálónkat is feltuningolhatjuk vele, csökkenti a stria és a terhességi csíkok láthatóságát. Tetőtől talpig táplál :)


Én legszívesebben szőrtelenítés és mosogatás után használom, illetve néha lefekvés előtt egy picit még fújok a kezemre, mert annyira jó az illata :) Az arcomon még nem próbáltam de lehet ott is ki fogom egyszer. Olvastam krémmánián, hogy sokaknak száraz foltokat okozott, de eddig én ilyet nem tapasztaltam. 

Ha olyanok vagytok mint én, hogy nem néztek szét kellőképpen a gyógyszertárban, változzatok csajok, mert érdemes, kellemes csalódás volt ez az olaj. Ha kerestek egy kis pluszt a testápolási rutinotokhoz, egy kis különlegességet, akkor ezt az olajat szeretni fogjátok. Nem egy durván hidratáló termékről van szó, de tény, hogy használata után a b őr puha, fini tapintású lesz és szuper illatú :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése