2016. május 23., hétfő

Maybelline The Falsies Push Up Drama

Az elmúlt idők egyik legmegosztóbb spirálja, mind krémmánián, mind a bloggerek, mind nálam :D Sokak szerint jó és a többiek nem tudnak bánni a szilikon kefével, számos hozzászólást olvastam, hogy vacak, tapasztja a pillákat, de amúgy frankón hosszú szempilláink lesznek és valakinek a The Falsies Push Up Drama lett "A" spirál. Nehéz ezek alapján bárkinek is dönteni és én sem fogok könnyíteni a dolgon :D


A spirál igazi push up hatást ígér. Megemeli a pillákat, hosszítja, a festék formulájának köszönhetően dúsít. Specialitása a spirálnak most is a kefében rejlik. A sörték csésze alakot formálva helyezkednek el, így talán még jobban bevonja a pillákat a festék.


Amit én tapasztaltam, az csak a hoszzú pillákra volt igaz sajnos, nálam dúsítást nem ért el :( Amit rettentően sajnálok, mert én szeretek jó dolgokról írni, és inkább a jót emelem ki minden terméknél és sose azt írom kinek nem ajánlom, hanem azt, hogy kinek érdemes megnéznie ezt vagy azt a terméket. Hát ezt a gyönyörűséget - mert a külleme igenis szép, csajos, modern és csijjogóó :) - annak ajánlom, aki szereti a pókláb hatást spirálozás esetén, és akinek van türelme kivárni míg megszárad a festék.

Próbáltam belőle kihozni a maximumot, nem adtam fel egykönnyen. Nálam akkor viselkedett a legjobban a spirál, ha a felesleges festéke lehúztam a fejről, de azt is nagyon alaposan. Akkor csodaszép hosszú pilláim voltak :) Igaz, akkor is soká száradt meg és egy szép tüsszentésnél az egész sor pillám a szemem alatt köszönt vissza :D

Alapjáraton jó lenne ő, csak sem a festék, sem a fej nem lett 100%-os :(
Igazán sajnálom, mert életem első kozmetikumai Maybelline termékek voltak és szívem csücske ezért (is) a márka, de ez most ne jött össze :S

Van egy vidim, ahol csak úgy minden babrálás nélkül használom. Az összhatás nem vészes, sőt a vártnál jobb is ;)
A vidit az Instagram oldalamon nézhetitek meg hamarosan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése