2016. május 17., kedd

Day to Night

Az előző posztban írtam a Maybelline új, Te Blushed Nudes palettájáról és azt mondtam, hogy mennyire jól kihasználható, lehet vele akár nappali, akár egy ütősebb esti sminket is kreálni. Gondoltam ha már most volt rá időm hosszúhétvégén, meg is mutatom Nektek, mire gondoltam :)



Day
A hétköznapokban nagyjából így festek, vagy csak spirál és egy erős rúzs :) Ritkán ülök neki reggel a szemhéjamat is kisminkelni, pedig a kontúrozás után már éppen mindegy lenne :D Ehhez a sminkhez a paletta felső sorának balról az első három árnyalatát használtam. Ők a leglágyabb árnyalatok. Alapnak a ColorTattoo 65 Pink Gold árnyalatát használtam, mert szuperül működik együtt a két termék :) Egyrészt a Color Tatoo biztos alap, másrészt, duochrome hatást érhetünk el, ha felé csak leheletnyi szemhéjpúdert viszünk ;)





Night
Ez számomra már igazi bulis, éjszakai kiruccanós smink, ahol nem csak a szájon van a hangsúly, de a tekintet is üt sötét árnyalatokkal, sok sok szempillával :) A már adott nappali sminkre vittem fel a paletta utolsó árnyalatit, de még így is elő-elő sejlik az alap ..... árnyalat :)




Amiket használtam:
- Maybelline Super Stay 24H alapozó - 20 Cameo
- Maybelline Te Blushed Nudes paletta
- Color Tattoo - 65 Pink Gold
- AVON Glow barnítógyöngyök - Bronz
- a nappali sminkhez Artdeco Perfect Volume szempillaspirál  - természetes, könnyű hatás
- esti sminkhez Max Factor Masterpiece Transform - erős, dús, hosszú pillák (örök kedvenc)
- Max Factor Colour Elixir Marilyn Monroe rúzs - 02 Sunset Red

Összességében tényleg egy használható és kihasználható palettáról van szó, amit szerintem nem csak a romantikus lelkületűek fognak szeretni :)

A nappali smink videóját a blog Instagram oldalán, ITT nézhetitek meg és hamarosan feltűnik azon a platformon az esti smink is ;)

Ann :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól oldottad meg mind a két sminket!:) Nekem nagyon tetszik, kívánságlistás is ez a paletta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy :) Féltem, hogy az egyik kicsit túl visszafogott, a másik túl sok lesz, de azt hiszem a határaim között maradtam :) Szerintem tényleg egy jól kihasználható palettát hozott a Maybelline, érdemes megnézni és figyelni az akciókat :)

      Törlés