2016. április 19., kedd

Vichy Dermablend 3D

Korábban már írtam nektek egy röpke véleményt a Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozójáról, amikor egy kis mintát próbáltam ki. Ezután megvettem az lapozót, mert hittem abban hogy valóban használ, nem csak pillanatnyi a jótékony hatása. Már majdnem egy hónapja használom és úgy gondolom ez már elég ahhoz, hogy bővebben is írjak róla :)



Most sokan feltehetitek a kérdést, hogy miért vettem, az alapozót, ha zsíros, aknés bőrre ajánlják, az enyém meg száraz (bár mostanság már inkább a normál felé kacsintgat :D (jeeee köszi La Roche Posay :D )). A válasz tök egyszerű :) Csak mint korrektor használom. Az arcom szárazabb részén felpikkelyesedett az alapozó (nyilván, mert nem száraz bőrre van kitalálva), viszont kipróbáltam mint korrektor és úgy már szépen kifejti a hatását.


A tubus nyomós, ami ennél az alapozónál tökéletes, mert sűrű az állaga. A fej pici, vékony, ami szintén szuper, mert nem enged pazarolni :) Mindig csak kicsit enged kinyomni, ami tökéletes a korrektorozás miatt és azért is, mert így szépen lehet a rétegekkel dolgozni. 

Az alapozó állaga tehát elég sűrű, ebből kifolyólag gyorsan kell vele dolgozni, mert hamar köt. A 25 Nude árnyalat van meg, ami nekem majd nyáron lesz tökéletes, de  nem vészes az eltérés, alapozóval, könnyen elfedhető. De milyen alapozóval? Ha jobban belegondolunk ez sem meglepő. Legjobban a mattító hatású, olajmentes alapozókkal dolgozik együtt. Szépen teljesít, egységes arcbőrt ad és egész nap ugyan ezt hozza. Hidratáló alapozóknál már egy idő után a két típusú termék szétválik és kiüt hol korrektoroztam. 

Tehát akinek száraz a bőre, de küzd az akné tüneteivel, annak tök jól beválhat mint korrektor a Vichy Dermablend 3D alapozója. Amit ajánlok hozzá az mindenképp a szárazabb részekre hidratáló primer  - az én kedvencem és örök primerem a Rimmel Lasting Finsih -, alapozóból a L'Oréal Infallible 24H Matte Foundation  vagy a Maybelline új 24 órás tartósságot ígérő Maybelline Super Stay alapozója, ami olajmentes és szintén jól viselkedik száraz bőrön.

Összességében lett egy szuper korrektorom, ami nem csak fed, de gyógyítja is a bőröm és már nem esek kétségbe ha néha jön egy- egy nagyobb pattanás :)


https://www.instagram.com/annmoment/


A terméket a http://www.idealisbor.hu/ oldalról rendeltem, egy szuper akcióval.
érdemes nézegetni ezt az oldalt, ha szeretitek a Vichy termékeket, vagy csak érdekel benneteket egy két termék, mert jó áron lehet hozzájutni saját termékeikhez és jó akciók is szoktak lenni :)

Szép hete :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése