2016. április 8., péntek

Make It Happen

Aki követ Instán vagy Facebookon az láthatta, hogy nem is olyan rég sok bloggerrel együtt részt vehettem egy szuper délelőttön a Maybelline jóvoltából, ahol egy smink workshop keretén belül megismerkedtünk az új termékekkel és Pataky Ági, sminkmestertől elleshettünk egy két tippet, trükköt, amit most a nagy mesterek is előszeretettel alkalmaznak :)


Izgatottan vártuk a napot és személy szerint én nem tudtam mire számítsak smink workshop címen :) Jó persze egyértelmű, hogy a sminktermékeké lesz a főszerep, de akkor is, vajon mi vár ránk?:) Ahogy beléptünk az ajtón leesett az állunk :) Minden ülőhely előtt ott volt egy kis sminktükör, Maybelline termékek, újdonságok és már ismert tavaszi termékek. Olyan szépen el volt rendezve a terem, hogy bűn volt bármihez hozzányúlni :) Ahogy lecsitultak a kedélyek és tudtunk Tündére és Bencére koncentrálni, volt egy csöpp előadás az újdonságokról, majd jött Pataky Ági sminkmester, aki készített egy szuper tavaszi sminket az újdonságokkal és egy két trükköt is mutatott nekünk.


Plusz elárulta, hogy mostanában már a sminkmesterek, amit csak lehet kézzel visznek fel, legyen szó alapozóról, szemhéjpúderről vagy akár rúzsról. Elméletileg tartósabb lehet a végeredmény, ha pici ütögető mozdulatokkal terítjük a terméket. Emlékszem, pár éve robbant a trend, hogy "ecsettel mindent és az a jó" és sokan írták, hogy miért nem jó, ha az ujjaddal viszed fel a termékeket :) Most lehet gyakorolni, ha technikában is trendik akarunk lenni :) ;) Szerintem lesz videó ;)


Míg Ági sminkelte Enikőt, próbált minket rávenni, hogy sminkeljünk velük együtt, de ahogy láttam mindenkinek inkább a füle volt nyitva és figyelte mint mond Ági és közben ezerrel fotózta és nézegette a termékeket. Én sem voltam kivétel, de hétvégén szépen befotóztam mindent, mert itthon még is csak nyugisabb volt. Nézzük milyen termékek jönnek a boltokba és a blogra :)


Maybelline The Falsies Push Up Drama Szempillaspirál
szempillákat megemelő, drámai push up hatást ígér

Maybelline The Blushed Nudes Palette
a The Nudes paletta második kiadása, 12 rózsás árnyalatban. Megvett, lenyűgözött, már most imádom :)

Maybelline Face Studio Master Blush
intenzív szín, könnyű textúra, nem igazán tavaszi színt kaptam, de nyárra tökéletes lesz, hamarosan elárulom miért ;)

Maybelline MaterContour 
duo stick, contour&highlight, újabb gyöngyszem, ő a kedvencem a bloggerdayről :) #mindigcsakakontúr :D

Maybelline MasterInk
FEHÉR tus <3 szerintem tavaszi-nyári sláger lehet a fiatalok és minden fesztiválozó körében :)

Maybelline Crystal, Shine szájfények
Két finish, szép színek, gyümis illat :)

Maybellnie Super Stay alapozó
olajmentes, microfelx technológia, könnyű textúra

Ennyi mindenről lesz szó a blogon, lehet egyesével, lehet csokorba szedve, addig még szerzek infókat a termékekről :)

Addig is ha még holnap Galmour napoztok, akkor ajánlom a Maybelline The Blushed Nudes Palettát, ha már van a polcokon, mert mesés darab :) (ha még nincs akkor bocsi, ezer éve nem voltam sminkes polc közelében, nah jó, kb 2 hete :D)

Szép hétvégét Nektek és köszönöm a szuper délelőttöt Tünde, Enikő és Bence :)

Ann :)
Instán van egy kis videó is a napról,
és elhangzik az új Maybelline szlogen is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése