2016. április 9., szombat

Black & Sculpt

Még januárban posztoltam egy videót, egy L'Oreal spirálról, ami elég extravagánsan nézett ki, nagyon tetszett már csak ezért is :) Aztán 3-4 hete láss csodát, megérkezett hozzám a spirál :) Jött tesztelésre :) Most már itt az ideje azt hiszem, hogy írjak is róluk :))

                                                                                          
Az új spirál, a L'Oréal False Lash Wings Sculpt az intenzív dúsítás és hosszabbítás mellett kontúrozó hatást ígér. A csomagolás szép, szuper a záródás, a spirál feje izgalmas, valóban új forma. A Festék krémes, könnyű, illata nem igazán van. Gyakorlatilag a spirál kétszer kér sor sörtéből áll és "V" alakot formáznak. A kontúrozó hatásért a belső sörték felelnek, elérik a szempillák tövét is. A külső sörték dúsítást és hosszabbítást ígérnek.


Elég sok festéket felvesz a fej, ezért én szeretem és másnak is ajánlom, hogy használat előtt, egy zsepivel a felesleget szedje le a fejről. (Sok spirálnál ez a gyakorlat nálam :D ) Ezzel elkerülhetjük a pillák túlzott összeragadását és csomósodását, ami sajna előfordul, ha túl sok a festék. Miután a felesleget leszedtem és kifestettem a pilláimat, a dúsítást én nem nagyon éreztem, de a hosszabbító hatás meg volt és a kis sörték valóban elérték a pilláim tövét, így azt mondom a kontúrozó hatás is meg volt. a festék színe mélyfekete, egész nap tart, nem pereg le a festék és könnyű lemosni.


Még jobban kiemelhetitek a szemetek ívét, ha a Sculpt spirál mellé vékony tusvonalat húztok a L'Oréal Super Liner Perfect Slim tusfilcével. A fej tényleg szuper vékony, a szín fekete. Kiemelkedő tulajdonsága, hogy a filc hegye rugalmas egy kicsit és hosszú, ami nagy előny, ha a pillák tövében szeretnétek csak egy leheletnyi vonalat húzni, ugyanis szuperül követi a szem vonalát, ha egy picit rányomjátok a pillék tövére a filcet.



A tus tartós, igazi fekete, kell fixálni, ha könnyezősek vagytok, vagy sokat piszkáljátok a szemetek, de ezt leszámítva szuper filc, amit érdemes kipróbálni. 



Készítettem egy kis Sculp&Black sminket, amit a L'Oréal tegnapi Insta képe inspirált és az adta a löketet ehhez a poszthoz is, mert az első verzióm elég uncsira sikeredett :D




Az Inspiráló képet ITT találjátok, a videót meg hamarosan ITT nézhetitek meg arról, hogyan készült a Sculpt&Black smink :)

Valamelyik terméket esetleg beszereztétek Glamour napon? :)

Szép hétvégét Beautyk :)

Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése