2016. április 14., csütörtök

AVON esti arcápoló program

A minap kaptam egy tök jó anyagot az AVON-tól,. Arcápolásról írtak és mivel tudom, hogy nem egyszerű megtalálni a számunkra tökéletes arcápoló termékeket és azt a folyamatot kitalálni, ami nekünk, Neked valóban használ, ezért gondoltam mindenképp megosztom veletek, hátha egy picit is előrelendít valakit :) Plusz a középpontban a Nutra Effects termékcsalád van, amit, így közelebbről is megismerhettek :)




1. Le a sminkkel!
Mindenki tudja, mindenki elmondja, de tényleg, este mosd le a sminket, bármilyen későn is kerülsz ágyba :) Ha más nem, de legalább egy sminklemosó kendőt vess be olyankor ;) De ha a az alapos tisztítás mellett döntesz, az a legjobb. 
Áprilisi újdonság a Nutra Effects kétfázisú szemfesték lemosó. A vizes fázis alaposan tisztítja, frissíti a bőrt és hidratált érzést kölcsönöz, míg az olajos fázis  a makacsabb smink eltávolításában segédkezik, egészséges külsőt hagyva maga  után. Személy szerinte nekem nem a kedvenceim a kétfázisú lemosók, a szemem nem szereti őket, de ha nincs más, én is inkább egy természetes lemosóhoz nyúlok.


2. „double cleansing”
Meghatározó trend az úgynevezett „double cleansing” azaz a dupla arctisztítás, melynek lényege, hogy a  legideálisabb hatás elérése érdekében duplán tisztítsuk meg arcunkat, két különböző  funkciót ellátó termék segítségével. - jééé én követem a trendet :D -  Szerintem ez a módszer mindenkinél változó lehet, de normál bőr esetén megfelelő lehet először egy krémes arctej,   ami eltávolítja a felszíni szennyeződéseket. Ideális választás  lehet ehhez a Nutra Effects Regeneráló arctisztító tej, mely az arcunkról  gyengéden távolítja el a szennyeződéseket és a maradék sminket, mindemellett nyugtatja és táplálja is bőrünket. Ezt követően második lépésként a Nutra Effects Habzó arctisztítót használva mossuk meg alaposan arcunkat, majd bő vízzel  öblítsük le azt, hogy a pórusok mélyéről is eltávolítsuk a megakadt  szennyeződéseket. A hatékony tisztításban mindkét termék esetén a természetes mosódiómag-kivonat gondoskodik.  Ha száraz/problémás bőrrel rendelkeztek, akkor szétnézhettek az AVON katalógusában, mert minden bőrtípus tisztítására vannak termékeik, így lehet szemezgetni bátran ;)

3. Radírozz rendszeresen!
Nekem ez a lépés örök :) Szeretek arcot radírozni, mert amellett, hogy hasznos, engem fel is frissít mindig :) Általában heti 2szer ajánlják a szakértők a radírozást, de szerintem is mint minden, egyén függő. Én Heti többször használom az AVON arctisztító készülékét, de csak heti 1szer azt a fejet ami komolyabban radíroz, vagy azt kiváltom egy kis maszkolással. Az AVON bőrápolási szakértője, Istenes Kata is heti kétszer ajánlja a radírozást, a Nutra Effects Ápoló 3 az 1-ben arcradírral,  ami gyengéden tisztítja, ápolja és hidratálja a bőrünket.


4. Tonizálás
Nah ez az ami azt hiszem nálam mindig kimarad :S Vagyis inkább az arctisztítás elején szerepel, mert micellás vízzel mosom le a sminket, vagy ha aznap nem viseltem, akkor is ezzel indítom az arcmosást. A Nutra Effects család is kibővült nem is olyan régen a Nutra Effects Micellás vízzel.

5. Hidratálás
Tuti, hogy lefekvés előtt azért a kedvenc hidratálóját mindenki előveszi. Szerintem az arckrémek azok azok a termékek, ami mindenkinél megtalálható és mindenki használ. Ha különösebb problémája nincs az arcbőrünknek úgy is célszerű éjszakai és nappali krémet használni. A Nutra Effects termékcsaládnak is vannak nappali és éjszakai krémei, melyek olyan értékes összetevőkkel táplálják és kényeztetik arcbőrünket, mint a chia-, papagájvirág- vagy a gránátalma-magkivonat.


Ez az öt alaplépés nem maradhat el este, vagy ha csak hármat megcsinálsz minden nap, már azzal is közelebb kerülsz az egészséges arcbőrhöz. Nem egyszerű megtalálni a megfelelő termékeket, sokszor bele kell fektetni, ha tartós eredményekre vágyunk, de ha odafigyelünk az arctisztításra reggel és este, akkor sok problémától megóvjuk a bőrünk, vagy megoldódhatnak a fennálló bajok :)

Nektek is van esti arctisztítási rituálétok?
Az én szokásaimat ITT olvashatjátok, az AVON arctisztító készülékéről pedig ITT írtam :)
Az aktuális katalógusba pedig ITT lapozhattok bele ;)

Szép hétvégét Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése