2016. február 27., szombat

Misslyn Cream to Matte

Ezer éve voltam a Müllerben, amikor megláttam, hogy új márka érkezett a Misslyn személyében. Nem ismertem a márkát, még hallani se nagyon hallottam róla. Hosszas gondolkodás után mi mást vehettem... rúzst...mattot, igen mattot, egy olyan színben, ami még nincs :)



Azt kiderítettem, hogy a Misslyn egy német márka, aminek a célközönsége a fiatalok, így árban és termékekben hozzájuk passzoló termékeket gyártanak. Rengetek termékük van, lakkok, rúzsok, szemhéjpúderek, sminkes eszközök, ha jól emlékszem. Azt tudom, hogy nagyon nagy polcot kaptak :) Nem nagyon tudtam választani, de végül a 61 Provence árnyalatú Cream to matte rúzsra esett a választásom. 


A rúzs csomagolása egyszerű, hagyományos, fekete kerek tégely. A rúzs maga pigmentált, matt és tartós, de sajna ennyi csak ami jó benne :( Felvinni nehéz, tapad, alig akar siklani és felvitele után sokáig, szinte végig ragacsos érzetet ad, ami nem túl kényelmes :S illata se a legjobb :( 
Nem mondom, hogy elvette a kedvem ez a rúzs a márkától, de mielőtt szétnéztek a polcon és matt rúzst választanátok tőlük, teszteljétek a kezeteken, járjatok egy kört a boltba és csak utána döntsetek. Egyébként marha jó a színe :) :(

béka :D

Ismeritek ezt a márkát?
Esetleg van olyan termékük, ami Nektek bevált / szeretitek?

Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése