2016. február 24., szerda

Matte.Lips.Love - 3.Spring

A harmadik, de valószínűleg nem az utolsó AVON matt rúzs árnyalatom a Ravishing Rose, ami számomra már azzal elhozza a tavaszt és már szinte a nyarat is, hogy reggel ezt dobom fel :)



A Rvishing Rose árnyalatnál is minden tulajdonság egyezik, azzal amit ígér a márka. Nála viszont észrevettem én is egy kis szaténos fényt, de idővel eltűnt az is, így maradt a matt. Engem ez egyáltalán nem zavar. Ős is egy lilás, még hideg árnyalat, de a pinkes beütésének köszönhetően már teljesen tavaszi, nyári viselet :)


Nagyon emlékeztet a tavaly nyári nagy kedvencemre, a NYX Soft Matte Lips Cream Ibiza árnyalatára, bár az egy picit sárgásabb, meleg árnyalat. Az említett NYX és ezt az AVON rúzst a következő időszakban sokszor elő fogom venni, igazi pezsgő, vibráló színek :)


Volt kép, volt videó, itt egy gif :D



A 15 matt árnyalatból, még egyenlőre ezt a hármat szereztem be, de még nincs vége, márciusban továbbra is bevezető áron szerezhetjük be a rúzsokat és szerintem ennél jobb áron, ilyen minőségű matt rúzsokat nem fogunk máshol kapni.

Hogy tetszenek Nektek ezek a matt rúzsok?
Rendeltetek már esetleg belőlük?

Szép hétvégét :)

Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése