2016. február 20., szombat

Matte.Lips.Love - 1.Nude

Február kiemelt AVON újdonsága volt a matt hatású rúzsok, amik szerintem, nem csak nekem keltették fel az érdeklődésem.  Kipróbáltam három árnyalatot, ami három különböző típusú és különböző hangulatokhoz passzol.


15 árnyalatban lehet beszerezni az AVON matt rúzsait, februárban (és még márciusban is ) bevezető áron. A rúzsok hidratálást, tartósságot és pigmentáltságot ígérnek. Kipróbáltam egy nude, egy üde tavaszi és egy lilás-bordós árnyalatot, ami a minimál sminkhez nagyon jól passzol.
Tesztelgetem egy ideje a rúzsokat és elmondhatom, hogy valóban pigmentáltak, rövid távon  (1 héten keresztül hordtam) biztos nem szárítanak és tartósak. Nekem bármikor, bármitől kiszárad a szám, leginkább télen, így extra érkényen ajkakon lettek tesztelve :D A mattságukkal nem mindenki volt megelégedve, de szerintem ez is, mint annyi más terméknél, színenként változik. Nálam is van ami egyből matt volt, volt ami picit szaténos volt, de kis idő elteltével bemattult. Illatuk egységesen krémes, de érzek bennünk pici gyümölcsöt is :) Amit még lényegesnek tartok kiemelni, hogy könnyen felvihetők a rúzsok, lazán siklanak az ajkakon, szépen, egységesen fednek.

Három árnyalatot próbáltam ki
- Marvelous Mocha
-Berry Blast
- Ravishing Rose


Mindhárom árnyalatot be fogom Nektek mutatni, három különböző posztban, mert a színek is három hangulatot, stílust képviselnek és mindegyik kicsit eltér valamiben a másiktól :)

Az első rúzs a 

Marvelous Mocha 



A Marvelous Mocha szerintem a legsötétebb árnyalat az új matt rúzsok körében. Krémes, lágy a textúrája. illat ugyan olyan krémes, citrusos mint a többié. Tartós, nem maszatolódik. Nude rúzsoknál nem szoktam kontúrozni, inkább gyengéden elsatírozom a széleket, hogy tényleg nude, természetes legyen az összhatás.

Szárazabb, cserepes ajkúak pici hidratálót tegyenek a rúzs alá, mert a cserepes, 'ráncosabb'  részeket ez a szín hajlamos kiemelni.


Ha hétköznap fő sminktermékeitek a szempillaspirál és egy kis korrektor, akkor tökéletes választás lehet ez az árnyalat, mert még vele is megtarthatjátok a "no makeup" hatást, de mégis dob még egy picit az egyszerű sminken ;)

Videó is lesz hamarosan :)
https://www.instagram.com/annmoment/
Szeretitek a matt rúzsokat?
Esetleg ki tudtátok próbálni valamelyik AVON matt hatású rúzsnak a mintáját?

Remélem szép napotok volt :)
Ann :)



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése