2016. január 22., péntek

Royal Díva

Ez a poszt régen várat magára, már a képekből is látni fogjátok, hogy nem most fotóztam be őket, de mindig volt más amit előtérbe helyeztem, holott ez a termék, és a Royal Diva árnyalat nem egy felejtős darab, akit csak úgy sarokba lehet állítani:)

Korábban már ITT írtam ugyan erről a termékről, csak az Elegant Nude színben, amit azóta is nagyon szeretek, így az azonos dolgokra nem is nagyon térnék ki. Viszont ami abszolút megfogott, az a szín. Másról nem is nagyon lehet szó egy rúzs esetében sem, de ez a szín az, ami arra késztetett, hogy a komfortzónámból végkép kilépjek és igazi, különlegességet viseljek hétköznap az ajkamon.  Élettel teli, vibráló, matt lila, ami a legszebben egy klasszikus cicaszemmel mutat, vagy jó sok és hosszú szempillával. Szerintem a szín és a hatás szépsége is abban rejlik ennél a ceruzánál, hogy végtelen egyszerű megjelenést kölcsönöz, annak ellenére, hogy feltűnő és vibráló a szín. Persze ez a sminkelési szokásoktól függ, de nekem ez lett az egyik olyan szín, ami által nyitott lettem teljesen a színes rúzsok iránt és azt a letisztultságot tudom kivitelezni vele, ami az utóbbi évben alakult ki nálam. Nem is fűzök hozzá többet, beszéljenek a képek :)




Ő is tartós, ez a kép, két erős puszi eredménye :D
azért ilyen maszatos a lenyomat :)

És ha ez még nem lenne elég, tegnap megosztottam az Instagram oldalamon egy videót is arról, hogyan varázsol gyönyörű, telt ajkakat a rúzs, nézzétek meg :)


Szép hétvégét :)

Ann :*


ui.: azóta már beszereztem egy hasonló és egy világosabb lila rúzst is, amiről szintén lesznek posztok :)

2 megjegyzés:

  1. Na jó, annó elfeledkeztem arról, hogy a nude verzióját megnézzem a boltban, pedig az is felkeltette az érdeklődésem. De ezek után már tuti ki fogom próbálni, annyira gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon szép, engem is a színe vett meg kilóra :D utána persze nagyon örültem, hogy nem csak a színe az egyetlen jó tulajdonsága :)

      Törlés