2016. január 2., szombat

Kedvenceink 2015-ben

Elég kiszámítható poszttal jövök :D   minden év elején én is szeretem megnézni a blog elmúlt egy évét, hogy milyen újdonságok voltak, mik tetszett nekem és miket néztetek meg Ti a legtöbbször. Számomra egy egy ilyen évösszegzőt összeállítani tanulságos és izgalmas. Tanulságos, mert látom mi érdekel benneteket és izgalmas, mert mindig kiderül, hogy lehet számomra valami nagyon bejött az elmúlt évben, de Nektek annyira nem :) Nézzük, hogy alakult 2015 :)





Ezeket olvastátok a legtöbbet

Novemberi smink újdonságok az Avontól



Mit mondjak, a sminkek, csak úgy mint engem, Benneteket is nagyon érdekelnek :) Az AVON egy elég megbízható márka, nem véletlen rendelkezik hatalmas táborral mind vásárlók, mind tanácsadó nők terén. Minden információt megkapnak a tanácsadónők és mi is, hogy Ti minél többet megtudjatok a termékekről. Nálam nagy favoritok az AVON lakkok és most nagyon felkeltették az érdeklődésemet a matt hatású rúzsok is a januári katalógusban :) Mintát lehet rendelni belőlük, egy pár árnyalatra én is lecsaptam :)


Glamour napi apróságok


Glamour/Joy napok? Ki melyiket szereti jobban? Bevallom én a Joy napokért jobban oda vagyok, azok az akciók engem jobban eltalálnak, de igyekszem nyomon követni a kupon napokat és ha én nem is tudok rajtuk részt venni, tippeket még szívesen adok Nektek :9 Ez októberben sem volt másképp, sokan kattintottatok a Glamour napi smink tippekre :)


Karácsonyi ajándék tippek _ utolsó pillanatos, de annál jobb 



Mindig szeretnék egy-két posztot érni, az aktuális ünnepekhez, eseményekhez kapcsolódóan, de aki rendszeres olvasóm, az tudja, hogy képtelen vagyok ezeket megírni, egyszerűen elkésem velük :D Ezért is íródott egy utolsó utáni pillanatos poszt, gyors, apró ajándék tippekkel, ami remélem azért segített egy - két Beautynak :)


Soft Matte Lips



Örömmel láttam, hogy az első 5 legolvasottabb posztban az én nagy kedvenceim, a NYX matt rúzsok/szájfények/ajakkrémek is bekerültek :) Ez nálam az egyik nagy felfedezés ebben az évben. Könnyedek, pigmentáltak, tartósak, imádtam őket egész nyáron és most is, be kellene valami új színt újítani így télen :) Van kedvenc árnyalatotok?

Elegant Nude



Hasonlóan az előzőhöz, szintén telitalálat az Astor rúzsceruzája. Krémes, lágy és matt és nagyon szeretem. Az Elegant Nude árnyalatot mióta megvettem gyakran hordom, kényelme,s hétköznapi viselet, praktikus csomagolásban. A Royal Diva árnyaltról még lógok egy poszttal Nektek, de ahhoz szeretnék sminkes képeket is készíteni, mert lenyűgöző az árnyalat és megérdemel egy gyönyörű sminkkel kiegészített posztot :)



Saját kedvencek és nagy felfedezések


Loreal Volume Million Lashes Feline



Ha van termék ami elsőre megvett a megjelenésével, akkor az ez a spirál :D Egyszerűen lenyűgözően szép, de a csomagban rejlő dolgokra sincs panasz. Mélyfekete, erőteljes és tartós festék, szuper ívelt kefél, amitől klasszikus, de mégis kicsit modern megjelenése lesz a pilláknak. Remélem sokan hozzájutottak a spirál, elég jó akciók voltak mostanában a L'Oréal háza táján.

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter matt hatású rúzsceruzák

Royal Diva <3


Kicsit feljebb mindent leírtam amit lehet, nagy kedvencem lett év végére, örülök, hogy megismertem ezt a terméket :)


NYX Soft Matte Lips 



Szintén a fenti sorokat tudom ismételni, egyértelműen kedven és az év második fele nálam tényleg a különböző ajakkencékről és a színekről szólt. Egyre többször és egyre bátrabban használok színeket, olyan jó érzés :) Bárcsak minden más változás is így menne :D


Rimmel Natural Bronzer


Az év bronzere díjat nálam megkapta. Annyira passzol hozzám :) Pigmentált, bronzos, könnyű vele dolgozni, bátran használható, építhető termék, puha textúra, szuper illat, jó ár (!) Más nekem nem is nagyon kell. Épp most kell vennem egy újat, mert tegnap sikerült elejteni és porrá törni :D :(



Miss Sporty - év meglepetése :)

Holnap róluk majd :)

Be kell valljam, Miss Sporty termékem ezer éve nem volt, nem is volt vele jó tapasztalatom. Ebben az évben kaptam többször tesztelésre terméket és teljesen ledöbbentem. A szempillaspirálok nagyon jók, tartósak, nem morzsolódnak, már a harmadik spirálom van tőlük és abszolút meg vagyok elégedve velük. A  So Matte alapozó és korrektor is nagyon jó. Igaz az alapozótól patisodtam, de jó a fedése és tartós. A korrektort is rendszeresen használom. Holnap is jövök egy poszttal, Miss Sporty újdonságokkal; egy nagyon jó szemöldök formázó palettával, rúzzsal, spirállal. Érdemes körülnéznetek ennél a márkánál.


A kedvenc spirálom a Pump up Booster Lash Bodifier szempillaspirál, amiről itt írtam tesztet :)


Drága Beautyk, nagyon köszönöm ezt az évet, hogy pici olvasótáborom idén is növekedett, bízom benne hogy 2016-ban is itt lesztek velem :)
Igyekszem többet írni, többet sminkelni.

Sikeres és boldog évet kívánok Nektek :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése