2016. január 16., szombat

Evermore Lush - Max Factor Lipfinity

A Max Factor tavaly őszi/téli újdonsága a Lipfinity Long Lasting rúzs bekerül  JOY magazin által szervezett Prix De Beauté Szépség Nagydíj TOP 15 terméke közé, ami nem kis teljesítmény akkora választék között, amit manapság elérhetünk. Én is leteszteltem mit tud a Max Factor új rúzsa.




A csomagolás igen megnyerő, fénylő arany tubus, átlátszó kupak. Most szerintem trendi lehet az ennél a rúzsnál is megfigyelhető csapott végződés/csúcs, mert sok új rúzs ebben a formában jön ki. Nekem tetszik, letisztult, egyszerű. Nekem az első dolgom ha kibontok egy rúzst (és ez akkor is igaz, ha huszadjára bontom ki:D ), hogy megillatozom. Nem tudom miért, de ezt mindig eljátszom és nálam fontos, hogy amit érzek kellemes legyen. Eddig úgy láttam a tender a krémes, már már vaníliás illat, most ez átcsapott friss gyümölcsös illatba (másik új, hamarosan megjelenő rúzsnál is), ami bogyós színekhez nagyon jól passzol és tavasszal, nyáron nekem jobban is esik :)

60 Evermore Lush

A rúzs pigmentált, intenzív a színe, az állaga lágy, krémes. A finish csillogó, azt hiszem vizes fényűnek mondanám. Tartós, bírja az evés, ivást. Arra kell odafigyelni, ha hasonlóan száraz szokott lenni az ajkatok, esetleg a szélei, akkor a rúzs előtt mindenképp alkalmazzatok szájkontúr ceruzát, mert ha nincs kordában tartva a szín, akkor nap közben a pici résekbe beivódik a rúzs és közelről kicsit sem lesz szépen kontúros az ajkatok :) Megtapasztaltam :D A Lipfinity rúzsok mindamellett, hogy tartósak és valóban hidratálnak. Olyan tápláló,hidratáló és vízmegkötő olajokat tartalmaz, mint a shea vaj, a squalane vagy az acetylated lanolin.






Összességében egy nagyon jó rúzst alkotott a Max Factor, ha megbízható ás hidratáló rúzst kerestek nézzetek színt a 12 árnyalat között, biztos megtaláljátok a megfelelőt ;)


Bízom benne, hogy a februárban megjelenő Monroe kollekció (részletek ITT) is hasonlóan szuper lesz.

Szép hétvégét Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése