2015. december 28., hétfő

Instagram2015

Ezt a posztot nem terveztem, egészen fél5ig :D DE, megláttam ma pár instagrammernél az év végi kis összefoglaló képeket pl.: #bestnine2015 és gondoltam megcsinálom én is, mert tök érdekes, hogy mi volt ebben az évben az általatok 9 legkedveltebb képem, de ahogy összeállítottam és nézelődtem az iconosquare oldalán rájöttem, hogy ennél sokkal komplexebb dolgot mutathatok Nektek :) Így megszületett a második Instagramos posztom :D

A statisztikákhoz az Iconosquare oldalt használtam, ami szerintem a legtöbb Instagram felhasználónak ismerős lehet. Nagyon klassz oldal, rengeteg statisztika, érdekes infókkal tud ellátni, ha kicsit jobban elmélyed benne az ember. Hoztam tőlük is pár infót Nektek, az én Instagram világomtól.


#acticonosquare


Ahhoz képest, hogy 3 éve csöppentem az Instagram világába, nem nagyon vannak képem :D Nah jó sok van, de gondoljatok bele, ennyi idő alatt, már kicsit többnek kellene lennie :D Ezzel szemben, a középső kis szám az meglepett :) Követőim száma nem nagy, de nem is törekszem, azt posztolom ami tetszik és amiről hírt akarok ott is adni, plusz célzottan használom a hastag-eket is :)
Nálam a #nofilter a nyerő, de szerintem ez azért van, mert sok képemet fényképezőgéppel készítem és így nem igényelnek részemről más beavatkozás, szeretem a clear képeket :) Jövőre lehet máshogy alakul, mert szuperfényképezővel megáldott telefonkám lesz :D


#bestnine2015
Ezeket az infókat is az említett oldalról néztem ki. de nem akartam csak a pici képekkel megmutatni mi tetszett nektek a legjobban 2015-ben, így elhoztam őket eredeti méretükben :) A sor kilenccel indul :)


Nyári kedvenc és "örrökéeztakaromviselniésígyakarokkinézni" smink :D
Írtam is róla itt  és itt :)

@nettifesus meghívására elkezdtem a #decemberphotochekclis2015 insta kihívást, amit egész szépen vittem egy darabig, a végére elfáradtam és bevallom nem mindig jutott eszembe :S bocsi. Szeretem ezt a képet, kb ilyen egy ideális téli vasárnap délután hangulata :)

Az előbb említett kihívás egyik képe szintén és az év felfedezése nálam lakkok terén. Egy hónapja csak őt viselem és rendületlen az imádat :) #foreveravonmagiceffectmineralcrush <3

Még nyár előtti kép, szuper Manhattan csomagot lehetett szerezni dm pontokért, ki nem hagynám :)
Írtam róla itt :)

Népszerű kép, bár maga a smink elkészítése elég kudarcos volt és a videózás is, amitől ebben az évben is búcsúztam, de megint feljött a kép láttán, hogy csak vegyek erőt magamon. Majd meglátom, de a lényeg, posztot csak írtam a nem egyszerű sminkelés perceiről itt :D

Ugyan az a lakk, ugyan az az ok, ugyan az a csodálat :)

Őszi kép, tavaszi hangulattal :) Idén nyitott nálunk is meg a Milani márka webshopja és az első rendelésem egyik ékköve. Gyönyörű darab :) Poszt is volt itt :)


Továbbra is #decemberphotochecklist2015 és első/ második nap, nagyon nevettem :D Én és a nagy sál :D komolyan, mint egy takaró :)

Nektek és nekem is  a best, makulátlan, tiszta kép egy szuper nude palettáról :)
Maybeline The Nude - teszt itt :)
#bestforme2015
Gondoltam megmutatom az én kedvenceimet az évből, sorrend nélkül, össze vissza, ahogy jön :)


Arra emlékszem, hogy nyár eleje volt, hétvége és eső után :)

Szerintem éltetem második túrós batyuja és rögtön bodzás :D De azért a kedvencem, mert egy bodza virág is van a képen, szépen megpirult:) Olyan cuki :) (bal alsó sütikén :D )

Nagyon hosszú ideig nem voltam a Balatonon, most már második éve járunk vissza, hol ketten, hol barátokkal, midig lenyűgöz :)

Inkább az élmény itt a meghatározó. Hasznos konferencia, érdekes interjúk és hatalmas lökés a blogolás folytatásához, amit nem is tudtak a szervezők, hogy nekem milyen jókor jött :) Ezúton is puszi érte :)

Nem is tudom hova indultunk, azzal a felkiáltással, hogy kalandra fel, gyanús, hogy a Balatonra :D

Hát ez az én nagy éves Instagram összefoglalóm, remélem tetszett Nektek. Ha még nem unjátok itt is olvashattok egy más jellegű, de ugyan úgy Instagramos bejegyzést, ami egy tag-es poszt volt, jól szórakoztam míg azt összeraktam. Ezt a mait pedig nagyon jól esett összeállítani, szép évem volt :)

Bízom benne, hogy szép évet zártok Ti is :)
Ha van kedvetek mutassátok meg a Ti Instagram kedvenceiteket, profilotokat itt kommentben, kíváncsi vagyok kik járnak felém :)

puszi Nektek :)

Ann:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése