2015. november 19., csütörtök

Otthoni spa -Dr. Chen patika arcmaszk

Azok közzé az emberek közzé tartozom, akik szeretnek otthon mindenféle maszkot, kencét kipróbálni és hétvégén szeretek arra időt áldozni (persze ez nem túl gyakori :D ), hogy magammal foglalkozzam. Általában ilyenkor történnek a nagy gyantázások, maszkok kipróbálása, új manikűr, ecsetmosás stb. elég sok minden belefér ebbe az "én" időbe. Legutóbb rendeltem a Dr. Chen Patikából egy maszkot, ami nagyon ígéretesnek hangzott és nem bírtam otthagyni.... :)




A webshopban rengeteg termék van, egy csöppnyi beauty szekcióval, amiben különböző étrend-kiegészítők, teák, maszkok kapnak helyett. Én a Teafa kivonatot tartalmazó fátyolmaszkot rendeltem, mert tudom, hogy a teafaolaj, kivonatok, fertőtlenítő és gyulladáscsökkentő hatással bírnak, ami a patis bőrnek igen csak jót tesz. 

Szövetfátyol maszkot ezen kívül egyetlen egyszer használtam, de annak orvosi rendelő szaga volt... viszont ennek mennyei, tiszta illata van, amivel pár plusz ponttal indított a termék :) 
Mit ígér? 
Segíti az elhalt hámsejtek eltávolítását, a bőrfelszín megtisztulását, nedvességgel tölti fel a sejteket, regenerál és puhává varázsolja a bőr, valamint a teafa kivonatnak köszönhetően nyugtatja a bőrt, hozzájárul az akknés bőr kialakulásának megőrzéséhez és nem irritál.
Mit tapasztaltam?
Nem nagyon hiszem, hogy csak azzal, hogy az arcomon van mozdulatlanul 30 percig a maszk, az elhalt hámsejtektől megszabadít. Ez a tulajdonság nem tudom, hogy így volt e vagy sem, mikor használtam mert előtte radíroztam el az arcom a kedvenc arcradírommal. Az biztos, hogy 30 perc után az arcom hidratált volt, sima, puha és másnap reggel is megmaradt ez az érzés, bármilyen más hidratáló termék használata nélkül. Irritálni nem irritált, a maszk használata után üde volt a bőröm, nem pirosodott ki sehol. 

A szövetfátyol alaposan át van itatva a jótékony hatású krémmel, és annyi marad még a zacsiban és a fátylon is 30 perc után még nagyon sok marad, hogy sajnálom kidobni. A fátyol maga egyébként hatalmas :D kicsit nehéz volt elegyengetni, de  elsőre nem volt rossz :D 20-30 percet ír az útmutató, hogy addig kell használni, én ezt maximálisan kihasználtam, meg is volt az eredmény, nehéz volt nyugton maradni :D

ez a legenyhébb amit elkövettem a 30 perc alatt :D


Kicsit utánaolvastam neten ennek a terméknek,sokan szeretik és volt olyan aki egész éjszaka ebben aludt. Ezt biztos nem tudnám megcsinálni, de az tuti, hogy neki az arca alapos hidratáláson ment keresztül :) Én nem szeretem tovább hagyni a maszkokat, még ha természetes anyagból is készül, mint mait előírnak sose lehet tudni :S Egy valami viszont feltűnt, sokan írták, hogy drága a maszk, egy helyen azt hiszem 7-800 Ft-ot írtak árnak, a Dr. Chen Patikában 429 Ft, egy csomag, ez szerintem teljesen normális ár az arcmaszkok között.

Ha még rendelek később a patika shopból, biztos, hogy belőle is veszek párat, mert szerintem hosszútávú használattal egy szép, kiegyensúlyozott már nem vízhiányos bőröm lehet. Persze ez csak elképzelés, de egy használat után engem nagyon meggyőzött.
Itt tudjátok megrendelni

Vásároltatok már Dr Chen terméket?

Szép hétvégét már most :)
 Ann :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése