2015. november 20., péntek

Infallible Gloss Bar

A #joynapokon elég sok mindent vettem a blogoláshoz, vagy azért vettem valamit mert új és érdekel, vagy azért, mert van arról a termékről tapasztalatom és össze akarom hasonlítani más termékekkel, vagy azért mert megláttam és megfogalmazódott a "kell" a kis agyamban :D Pont ezért vettem meg a L'oréal Infallible Gloss Bar szájfényét, méghozzá a matt finishel rendelkező 407 Smoke Me Up árnyalatban.

Az új szájfényekről októberben már itt írtam. Megtetszett az új szájfények sokfélesége, a matt hatású színek, és a szuper hidratáló összetevők. Mióta a NYX ajakkrémeit kipróbáltam, miden ajakra való kozmetikumban keresem a matt hatást, mert így még a színeket is bátrabban viselem, mint a csillogó verziókban. Örömmel tapasztaltam, hogy a még októberben kinézett Smoke Me Up árnyalat a valóságban is tetszik és bátran mondhatom én is úgy gondolom, hogy jól áll. Nem egy hideg pinkes árnyalat, inkább lilás, bogyós , ami ősszel és télen remekül működhet hétköznapokon is.



Ma viseltem először, így friss az élmény és sok mindent kipróbáltam ma vele, így tapasztalatok is vannak. A csomagolás tökéletes, egyszerű, tiszta, semmi flanc. Ami nagyon, de nagyon bejön, a a szájfény krémes állaga és a hihetetlen pigmentáltsága. A krém sűrű, egy picit hozzáérsz a szádhoz és máris az az intenzív szín köszön vissza, mint amit az üvegben látsz, hihetetlen jó :) Itt egy "merítéssel" vagy hogy mondjam az egész szádat kifestheted, egyenletesen. Az új applikátor nagyon szuper. stabil a kis feje és lapos a vége. Ez a két tulajdonság teszi lehetővé azt számomra, hogy pontosan, szépen eldolgozzam a szám szélén a festéket, tényleg könnyen lehet vele dolgozni. Annyi hibája, ha lehet hibának mondani, hogy sok festéket vesz fel, így aki kicsit finomabban szeretné a színt megjeleníteni a száján, annak ajánlom az ecsetet, vagy hogy húzza le a festéket a kézfejére és onnan dolgozzon. Az illata fincsi, gyümis, szerintem kicsit hajaz a meggyre :)


Van egy valami ami annyira nem jött be. Annak ellenére, hogy tartósan fennmarad az ajkaimon a szín, bármin amihez hozzá ér a szám azon ott marad a lenyomatom :D Ittam kávét, a szín változatlan volt a számon, de kb ugyan azt láttam viszont a csészén, szívószálon detto, sőt ma hamburgert is ettem és még ott is :D Mindenhol, a pusziról ne is beszéljünk :D És az a legdurvább, hogy látszólag a szádon ugyan olyan mint reggel :D Ki fogom próbálni, hogy mi van, ha fixálom púderrel, mint egy rúzst és azt is, hogy ha ecsettel vékonyan viszem fel, mit csinál. Gondolom kevésbé fog nyomokat hagyni, de emiatt nem feltétlen teszem fel ezt a szájfényt olyan eseményen ahol enni fogok, mert utána rögtön nézhetem, hogy hol lettem maszatos :S




A szín intenzív, tartós, a hidratálás meg van, ezt az egy utóbbi tulajdonságot, nagyon sajnálom :(
Biztos fogom még a hétköznapokon használni sokszor, mert szerelmese lettem a színnek és ennek az erőteljes intenzitásnak, amit produkál.

Ti beszereztétek ezt a terméket?
Volt már hasonlóan maszatolós rúzsotok?
Mit csináltatok vele?:D

Szép hétvégét Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése