2015. november 11., szerda

Milanik :)

Szeptemberben örülhetett a hazai Beauty világ apraja - nagyja, mert végre itthon is megnyílt a Milani kozmetikai márka webshopja és aki ismerte, már itthonról tudott végre rendelni, aki még nem ismerte, mint én, azt egy új világ várta, hogy felfedezze. Glamour napokon volt lehetőségünk kedvezménnyel vásárolni, amit sokad magammal én is kihasználtam :)


Illuminating Face Powder
03 Beauty's Touch

Egyértelmű volt, hogy első rendelésem egyik darabja, egy Illuminating púder lesz, mert ez magába foglalja mindazt, amit a Milani vall, vagyis design, sokszínűség és "hűha" termékek és ezek a púderek ezt mutatják meg nekünk. Mert mi az első amivel már megvettek?...  a lenyűgözően "vintage - hercegnő" hangulatú Illuminating púderek :) Főleg ez a 03-as árnyalat, annyira hercegnős nekem, hogy mindenkinek kötelezővé tenném, mert mindenkiben, még ha nem is vallja be, ott a hercegnő :)
Szóval a csomagolás, a design telitalálat, imádom az apró rózsamintákat és hogy öt különböző szín van ebben a kompakt púderben. Illata sajna nem sok van.
A highlighter maga finoman, visszafogottan csillog, nem tudod túlzásba vinni. A púder színe, ha anélkül használod, hogy megpróbálod a színek külön szedni, egy rózsás, kicsit hideg rózsaszín árnyalat. Elég világos, így inkább világos bőrűeknek ajánlom. Nekem majd télen lesz jó, mikor már végképp elveszti az arcom a nyári barnaságot. Amúgy, ha nem hagyom, hogy megvegyenek a cuki rózsák, akkor biztos, hogy a 2-es árnyalatot rendelem, mert az számomra alkalmasabbnak tűnik bármely évszakban, mint ez a gyönyörűség. Sajnos. Nah majd legközelebb, azt is berendelem és meglátjuk igazam lesz e :)
Ami még jó ezekben a púderekben, hogy kétféle módon használhatjuk. Egyrészt highlighterként, másrészt bronzerként és ezekre találunk tippet a csomagolás alján. A 03-as árnyalatot bronzerként nem hiszem, hogy lehet alkalmazni, de a végeredmény, mindenképp egy üde smink lesz. Bár semmi sem elképzelhetetlen, ezekkel a kis rózsákkal :)

Sajnáltam hozzányúlni, annyira szép :)



Bella Eyes Gel Powder szemhéjpúder 
19 Rouge


Több termék között vacilláltam, hogy mit rendeljek még a rózsáim mellé. Benne volt a pakliban egy szemhéjfény névre hallgató 4es paletta, matt rúzs és ezek a bizonyos gel powder szemhéjpúderek, ami mellett végül döntöttem.
Ezek a szemhéjpúderek speckó technikával készülnek. Eleinte gél formulával rendelkeznek, később, az eljárás végére egy hiperkönnyű, erősen pigmentált szemhéjpúdert kapunk.  A készítésnél nem voltam ott, de a végeredmény teljesen igaz. A púder könnyű, pigmentált, szuperül építhető, satírozható és tartós. De nem csak úgy tartós, hogy ott marad a helyén egész nap. A színe, a vibráló színe is egész nap tart és nagyon feltűnő tud lenni. Jól lehet vele játszani :)
Az én árnyalatom a 19 Rouge, ami egy kicsit magenta, kicsit lila, kicsit őszi, kicsit vörös árnyalat, finom szatén csillogással és eszeveszett vibráló színe van a mozgó szemhéjon. IMÁDOM :D



És itt látszik, hogy mit tudnak.
A highlighter halvány, finom szín, míg a szemhéjpúder egy erőteljes, határozott árnyalat.

sajna a gép ellenszegült és csak a szemhéjpúder van a fókuszban és ezt minden beállításban eljátszotta velem... azóta megbeszéltük a problémát :D

Annak ellenére, hogy az Illuminating Face Powder nem azt adta, amire számítottam, próbálgatom, hogy hogyan lehet mégis kihasználnom. Ma pl. egyszerűen egy keményebb highlightert vittem fel a mozgó szemhéjam közepére, amit ez a lágy fényű rózsás, szín vett körül és nagyon szép hatást keltettek együtt. Még tökéletesen passzolt volna hozzájuk  tusvonal, de erősnek éreztem a mai napra. Szép, visszafogott, üde szemsminket csináltam :)
A szemhéjpúder nagyon bejött, ezzel a fura légies textúrával és az ezzel tökéletesen ellentétes erős színhatással, belőlük még bármikor rendelnék szívesen:)

Biztos fogok még a Milanitól rendelni, nagyon szemezek azokkal a szemhéjfényekkel :)
Esetleg Nektek van ilyen terméketek? Kíváncsi lennék a tapasztalatokra :)


Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése