2015. november 25., szerda

Avon Luxe púder és primer

Durva belegondolni, de egy hónapja írtam a posztot a novemberi AVON újdonságokról és még a héten, jó lenne megmutatnom Nektek a decemberi csodákat és ajándék ötletek, de mindezek előtt jöjjön egy kis teszt a novemberben debütáló Luxe kőpúderről és pár szó a Luxe primerről, mert erről nem sok tesztet láttam még.


Őszintén bevallom AVON termékekből életemben nem próbáltam még se alapozót, se púdert, mondjuk mentségemre szóljon ezeket is csak kb. 4 éve használom :D De a szemceruzáikat és a lakkokat, szemhéjpúdereket mindig előszeretettel próbálgattam, mert sosem csalódtam. 
Szóval ez az első nagy igazi tesztem AVON arcra megalkotott sminktermékekből és elsőre azt mondom, jó kezdés volt:)

AVON LUXE Primer

A primer bőrnyugtató technológiával készült, tartóssá teszi a sminket. Természetes matt hatása van és akár önállóan is használhatjuk.




A csomagolása megkapta a LUXE termékekre jellemző designet, 28 milis pumpás kis flakonban van, amit az egyik legszerencsésebb kiszerelésnek tartok, mert így nem fog véletlen sok kifolyni, vagy össze vissza folyni a termékből, ezt vezetném be minden primerre és alapozóra is :D
A primer fehér, krémes állagú és illatú, ami szép egyenletesen eldolgozható. Pici apró csillámokat tartalmaz, amitől eleve, a alapozó nélkül üdén csillogó bőrfelületet kapunk. a pórusokat picit összehúzza. Több helyen olvastam, hogy nem szívódott be rendesen a primer a bőrbe és "hernyósan" levált. Ezt én nem tapasztaltam, de gyanús, hogy túl sokat tett fel a termékből az aki így járt.
Nem ő legjobb primer az én bőrömnek, amit eddig használtam, de azt hiszem a normál bőrűeknek akár még tökéletes választás is lehet. Üde fényt ad és hanem nagyon akarunk sminkelni, még önmagában is szépen megállja a helyét.


AVON Luxe kőpúder

Az új kőpúder, a benne lévő lévő zafírkivonatnak köszönhetően könnyű formulával rendelkezik, nem szárítja az arcbőrt, egyenletesebbé varázsolja a bőr textúráját és lágy tónusú pigmentjei halványítják a bőrhibákat.


Kezdem nála is a csomagolással. Impozáns, a szokásosnál nagyobb dobozba csomagolták a púdert, a extrán tükröződő felülettel :) Belül találunk egy klassz, szintén az átlagnál nagyobb tükröt, egy szivacsot és magát a púdert. 
A púderből nekem a light medium silk árnyalat van meg, ami a téli bőrszínemmel tökéletesen harmonizál. Az illatát is érdemes megemlíteni, mert nagyon finom, olyan igazi kozmetikum illata van :) A púder textúrája könnyű, közepes a fedése. Csak primerrel használva is jól működik, nem csak alapozóval. A kisebb hibákat elfedi. egy bajom van csak vele, hogy a szem környéki apró ráncokba beleül és ezáltal kiemeli azokat. így elsősorban azoknak ajánlom, akik ilyenekkel még nem rendelkeznek. :) De hogy a negatív mellett legyen még pozitívum, ígéretéhez híven, a púder valóban nem szárít, kellemes viselet.


Összességében mindkét termék jó, vannak hibáik, de tudjuk, hogy nehéz megtalálni a tökéletest és annyi félék vagyunk, hogy mindenkinek más a jó.
Azoknak ajánlom ezt a két termékek, aki nagyobb bőrhibákkal nem rendelkeznek és szeretik, ha a smink könnyű és tiszta. Ezekkel nem fognak majd mellé.

Ha tetszett a termék, még van pár napotok megrendelni a novemberi katalógusból, ami itt van, de megsúgom előre, hogy a decemberiben is helyett kapott :)

Használtatok már valamilyen LUXE terméket?
Mik a tapasztalataitok?

Ann:)

ui.: a képekért bocsi, este fotóztam őket, hogy minél előbb belecsöppenjek a LUXE világába :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése