2015. november 23., hétfő

Astor Skin Match Protect Primer

Az Astor novemberben mutatott be egy komplett kis családok a Skin Match Protectort, amivel tökéletes, üde, természetes és könnyű sminket készíthetünk. A család három tagból áll: korrektor, primer és alapozó. Nagyon jól néznek ki, vonzó az ígéret és Joy napokon a primert be is szereztem.


Igazság szerint a helyszínen döntöttem el, hogy korrektort vagy primert vegyek. Végül azért döntöttem a primer mellett, mert szeretek csak pirmert és púdert használni, szeretném ha lenne összehasonlítási alapom primerek terén és ezt megoszthatnám veletek, valamint a teszter korrektor annyira nem tetszett.

A primer ugye arra szolgál, hogy a bőrös felkészítse a sminkelésre és tartósabbá tegye az alapozót, a púdert. A Skin March Protector Primer megszünteti a bőr csillogását, Nutri-complex, argánolaj, A-, C- és E-vitamin tartalmának köszönhetően ápolja és védi bőrt, valamint 25-ös fényvédőfaktorral van ellátva, ami a közelgő téli hónapokban is jól fog jönni:) Finom, könnyű a textúrája, ami kisimítja a bőrt és halványítja az apróbb ráncokat és pórusokat.





Amit én tapasztaltam az körülbelül fedi azt amit ígér a márka. Könnyű textúra, de szerintem kicsit túl folyékony az állaga a primernek. Nem tudom egyszerűen megakadályozni, hogy több jöjjön ki, mint amire szükségem van :D Ezen nem tudom, hogy lehetne segíteni, de ez tényleg így van. Ezért vigyázzatok, mikor kibontjátok :) 
A krém enyhén rózsás-barackos árnyalatú (nem ilyen erős, mint a képen, csak épp most fotóztam be és kevés volt már a fény :) ), amit ha felviszek az arcomra kivilágosodik, és halványítja a bőr színeinek eltérését. Kicsit korrigál, halványította pl. a brutál karikáimat, a pirosságot. Nah nem úgy, mint egy korrektor, de halványultak. A primer apró kicsi csillámoló pigmenteket is tartalmaz, ami természetes fényt ad az arcnak. Púderrel kevésbé, alapozóval jól kijönnek. Nekem vízhiányos arcom van, az én bőröm imád mindent mai hidratál, ez a primer nem hidratál olyan extrán ahogy reméltem, kicsit ki is dobja a száraz részeket egy idő után, így a normál bőrűeknek ajánlom ezt a terméket. 

Összességében jó termék, nem győzte le a kedvenc primeremet, amiről ITT olvashattok, de szerintem egy normál bőrrel rendelkezőnek a hétköznapokra, önmagában, vagy smink alá tökéletes választás lehet.


Ismeritek ezt a primert?
Esetleg vettetek valamit az Astor új Skin Match Protector családjából?


Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy írtál róla, épp primert keresek, mert ami itthon van, az sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Egyelőre sajnos semmilyen ötletem nincs, hogy mégis milyen irányba kellene elindulnom, de most már tudom, hogy sajnos nekem sem ő lesz az IGAZI, mert nekem is vízhiányos a bőröm (különösen ilyenkor, télen).
    Nincs esetleg valamilyen ötleted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ami a legjobban bevált és púderrel, alapozóval is jól működött együtt az a Rimmel Lasting Finish primer volt. Krémes és hidratáló. Nagyon szeretem. Most azt Astor után még kipróbálom az Avon Luxe és a Maybelline Baby Skin Pore Eraser primert, kíváncsi vagyok ők milyenek lesznek, hogyan viselkednek egy vízhiányos bőrön. Szerintem ezekkel januárig kész is leszek, majd nézz vissza, hátha segít valamit :) De egyenlőre én a Rimmelre szavazok és alapozókban is sikerül nekik hidratáló termékeket készíteni.

      Törlés