2015. október 7., szerda

Velvet Volume Collection by Max Factor - vélemény

Még augusztus elején adtam Nektek hírt a Max Factor új, szeptemberi kollekciójáról, a Velvetről, ami engem felcsigázott és mert szeretem a M.F. termékeket, beszereztem rögtön az egyik szemhéjpúderpalettát és közben abba a szerencsés helyzetbe kerültem, hogy most tesztelésre is kaptam ezekből a termékekből, amiért örök hála, mert ritka jó kiadással állunk szembe.



Velvet Volume szempillaspirál

A korábbi bemutató posztban már írtam, hogy természetes, dús hatást ígér a spirál, valamint ő az új tagja a Flash Lash Effect családnak, ami a megjelenéséből is látszik és elég dögös családtag érkezett a formájában :)


Már a Clump Deffyt is imádtam természetes hatásáért, könnyű formulájáért, így nem kis elvárásokkal indult nálam a spirál. Szépen hosszítja és megemeli a pillákat, picit dúsít. A kefe épp annyi festéket visz fel, amennyi kiemeli a hatást, de nem lesz tőle sok a festék. Annyira nem könnyedek használat után a pillák, de nem is nehezek, valahol az arany középúton van. Ha hozzáérek érzem, hogy van valami, de nem nehezíti el a szempillákat. Egész nap tart, nem morzsolódik, nem tudom elkenni napközben egy meggondolatlan szemdörzsöléssel. Abszolút megbízható spirál

Masterpiece High Precisoin Liquid Eyeliner

Különleges formájú tus, amivel vékony precíz vonalakat, vagy akár vastagabb vonalat is tudunk húzni egy mozdulattal a drámaibb megjelenésért.


De ami az előbbieknél számomra fontosabb! Végre egy filces tus, amit ha használok és ha lemosom, nem marad ott még két napig lila vagy más verzióban a tusvonal teljes kiterjedésében! KÖSZIIIII :) :) De tényleg, kipróbáltam már pár filces tus és mindig ebbe a problémába ütköztem. Ha használtam hétfőn, szerda reggel  pici elszíneződést még mindig találtam a szemhéjamon, akár használtam alapot, akár nem :S De ennek ezzel a tussal vége :D


A hegy kialakítása érdekes lapos, aminek meg van a maga technikája, de hamar ki lehet tapasztalni, hogyan tartsd a filcet, hogy szép vonalat húzz vele. Nekem vele kicsit nehezebb dolgozni, mint a sima hegyű, vagy az ecsetes tusokkal, de ez valószínűleg megszokás kérdése. A festék szép, mélyfekete, tartós, nem mocorog alap nélkül sem :)

Smokey Eye Drama Kit - a mind kell és akarom kategória felülmúlhatatlan győzte szeptember óta.... :D

Nincs mit szépíteni a dolgokon, nagyon, de nagyon szeretem ezt a palettát, főleg a Lavish Onyx verziót.

A szemhéjpúderek domború mintái lenyűgözően szépek, fájt belerondítani :D

A csomagolás számomra sosem fontos igazán, de meg kell hagyni elegáns darabok születtek. A színek a fenti két palettában egytől egyig pigmentáltak, és nem az az igazán poros textúrájú szemhéjpúderek, hanem kissé krémesek, tapadósak, amitől még intenzívebbek a színek, amitől még jobban lehet őket építeni. Még szeptemberben szereztem be az Onyx palettát, ami igazán nekem való. Csupa csillogó, fémes szín, amiket én nagyon szeretek viselni, plusz ott van a matt barna, amit a szemöldök formázására is bátran használhattok, a Max Factor is ezt ajánlja. 


A másik paletta az Opulent Nudes, ami a nude imádók kedvence lehet. Picit fénylő krémes árnyalat, matt taupe szín, fémesen csillogó picit bronzos árnyalat (ez a szín szinte egyezik az onyx hasonló színével) és ismét egy matt barna :) Őrájuk is igaz a magas pigmentáltság, az építhetőség. 
Mindkét paletta színét teszteltem alappal és alap nélkül. Alappal lerobbanthatatlanok, viszont a fémes színek alap nélkül kissé összegyűlnek a ráncoskában.

Alap nélkül ilyenek a színek, az alap tartósságot ad nekik.
Így megnézve a színmintákat, tisztára, mint egy Naked paletta :D

Igazság szerint a Velvet kiadás engem meggyőzött. A spirál egy teljesen megbízható darab, azt adja amit ígér. A szemhéjpúderek fenomenálisak, nem kizárt, hogy Glamour napokon lesz belőlük egy harmadik, khm... úgy is frissíteni kell a sminkcuccokat.... :D Egyedül a tus, ami kérdéses, mert ez teljesen egyén függő, hogy ki mit szeret, én is vacilláltam a polcnál, hogy vegyem, ne vegyem, jó lesz nem lesz jó, de persze rájöttem, hogy csak ki kell tapasztalni mint oly sok mást.

Ha valaki mostanában szeretne új termékekbe beruházni, akkor őket bátran próbálja ki, mert jó termékek. Amúgy is itt Glamour napok, legyetek bátrak, próbáljátok ki :)

Nekem hétvégén van pici esélyem Glamour napozni, remélem addig elkészül a poszt, azokról a termékekről, amiket szerintem érdemes beszerezni a hétvégén :)

Szép hetet Beautyk :)

Ann :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése