2015. október 30., péntek

Digital Divas blogger konferencia

Ha jól tudom, második alkalommal rendezte meg az AVON és a Cosmopolitan együtt a Digital Divas blogger konferenciát és díjátadót, melyre én is eljutottam. A rendezvény egészen hosszúra nyúlt, ami nem baj, mert még sokáig el tudtam volna hallgatni az előadásokat, kerekasztal-beszélgetések, annyira jó volt az egész program.



Gondolkodtam, hogy mit is írjak le Nektek mindarról ami bennem kavarog vasárnap óta, mert az hogy milyen szuper és jó volt az egyértelmű és nem akarok csak egy olyan posztot, ami arról szól, hogy ezt meg ezt láttuk, ez meg ez volt, mert tudom, hogy milyen gondolatébresztő volt a nap, annak valamennyi előadása és mennyire hasznos volt a rendezvény, nem csak bloggerként, hanem bizony lelkileg is.

Nah, de kezdem az elején. A helyszín remek volt, szerencsére jó sokan voltunk :) Nagyon jó ötlet volt, dekoratív és személyes, hogy készült egy fal, itthoni neves bloggerek idézeteiből, nagyon szuper volt olvasgatni :) Volt lehetőség új kapcsolatokat kiépíteni, cseveghetünk (már aki nem olyan visszahúzódó jellem mint én :D ) és nem utolsó sorban valóban szuper és őszinte előadásoknak, beszélgetéseknek lehettünk részesei.

A programok közül én legjobban az Instagarm beszélgetést, Takács Nórát (Norie) és az operatőrét, Gábort vártam, meg persze Fördős Zé-t hihi :), de azt az előadás pillanatáig nem gondoltam, hogy lehet ennyire érdekes, tanulságos, vicces és izgalmas egy jogi előadás, amit az AVON jogásza készített. Egyszerűen minden előadást imádtam, egyformán voltak szórakoztatóak, hasznosak, őszinték és elgondolkodtatóak.

Bármilyen eseményen részt veszel, bármi történik veled, az nyomot hagy valamilyen formában. Vagy egy örök emlékként él tovább, vagy gondolkodásra késztet, motivál és arra ösztönöz hogy változtass, cselekedj, ne várj, mert az nem visz előre. Nah a Digital Divas nekem ez utóbbit jelentette, jelenti még most is.
 Rengeteget jegyzeteltem, hasznos kulcsszavak írtam fel és vasárnap óta azon pörgök, hogy kezdjem a változtatást, mi az amit meg tudok, meg akarok változtatni, mert  a nap mottója/üzenete számomra, az, hogy merj változtatni, és ne sajnáld rá az időd. Igen, bevallom, sokszor sajnálom az időt, nem csak a blogra, hanem sok mindenre, mert fáradt vagyok, mert nem vagyok jól, mert tudjuk.... kifogás mindig van...... Ennek nem lenne szabad így lenni, ha igazán profi blogot szeretnél vagy bármi másban profi akarsz lenni.

Nah de itt a kérdés, szeretnék profi lenni, mit jelent másnak és mit jelent nekem profinak lenni?   Csináljam ezerrel vagy csak kicsit jobban mint eddig, vagy elég nekem az ami van? Ez a csodálatos kérdés özön van bennem vasárnap óta, ami persze csitult és tisztulni látszik az idő előrehaladtával. Minden bizonnyal azért alakult ki ez a kettősség mert a bloggerek kegyetlenül őszintén beszéltek a saját blogjuk elindításáról, a saját életükről azokról a mélységekről és szerencsére ma már sikerekről amiket megéltek, megélnek és igen, nem fenékig tejfel egy sikeres blog, egy sikeres ember élete. Mindenkiben hatalmas elszántság volt és van a blogjával kapcsolatban, Mindenki egytől egyig határozottan tudta mit szeretne elérni, hogyan szeretné, él bennük a tenni akarás és munkájuk iránti elhivatottságuk és szeretetük. Körülbelül ez az utóbbi, ami megkülönbözteti a profit, a hobbi blogostól. Tehát ha hivatásodnak tekinted, ha imádod, ha képes vagy belehalni és minden pillanatát élvezed annak amit csinálsz.

De felmerül benne , hogy nekem mit jelent? Hogy másnak személy szerint mit jelent a sikeres blog, a sikeres blogger, mert mindenki másban látja a sikert. Előttem még hosszú az út, de legalább rájöttem, hogy nem reménytelen :D


A konferencia, a beszélgetések elindítottak bennem egy gondolatot, egy tenni akarást és el tudtam bizonyos rossz érzéseket engedni magammal és a hobbimmal, a blogommal kapcsolatban. Nem mondom azt hogy holnaptól tuti király blogom lesz és napról napra új posztok készülnek de változás lesz, remélem tetszeni fog Nektek is :) Már biztos nem fogok azon szomorkodni, bosszankodni, hogy egy hónapban nincs 20 posztom, minden negatív dolgot lassan el tudok engedni a blogolásommal kapcsolatban és igyekszem annak örülni, hogy írhatok, hogy alkothatok valamit másnak, hogy kapom sorra a lehetőségeket, hogy megjelenhetek itt-ott, hogy találkozhatok  a többi bloggerrel és tapasztalatokkal, új ismeretségekkel lehetek gazdagabb.


Egyszerűen szuper volt a vasárnap, azt tanácsolom Nektek, hogy a következőre gyertek el ha tehetitek, éljetek a lehetőség. Ez  a blogger konferencia egy fantasztikus dolog és nagyon köszönöm, hogy ott lehettem. Kaptam egy olyan erőt, üzenetet, ami személyre szabottan nekem szólt, a szervezőktől.  Köszönöm még egyszer, remélem jövőre eljutok ismét :)


Szép hétvégét Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése