2015. augusztus 19., szerda

Soft Matte Lips

Szóval arról már regélek egy ideje, hogy mennyire bejönnek a NYX Cosmetics termékek és még nem tudom abbahagyni a posztolgatást, mert szinte minden terméke megér egy külön posztot. Tudom, hogy a drogériás termékek terén drágának számítanak, de, azt kell, hogy mondjam, hogy megéri befektetni bizonyos termékekbe. Nemrég teszteltem és teszt után vettem is NYX ajakkrémet, amit nem lehet összehasonlítani sem rúzzsal, sem szájfénnyel mert teljesen máshogy viselkedik.




A NYX ajakkrémekről rosszat még nem olvastam, 4 éve töretlen sikernek örvendenek azok közt, akik kipróbálták és krémmánián is csak dicséritek. A krémek pigmentáltak és tartósak. Kibírják simán az evést, ivást, a puszikat. Persze frissíteni kell őket, ha erősebben megdörzsöljük a szánkat, de tényleg csak ez szab határt a tartósság idejének. Hidratáló hatásuk is van, de a matt hatású termékek olykor szárítanak is, ez utóbbit érdekes módon egy árnyalatnál tapasztaltam csak. Az ajakkrémek matt hatásukat a felvitel után pár pillanat múlva érik el és akkor el is veszítjük azt az érzést, hogy "valami van a számon", de tényleg mintha semmit sem viselnél, ez igazán könnyű viselet :) Nekem három árnyalatom van, kezdjük a legvisszafogottabbal :)


Stockholm - középbézs

Ez az az árnyalat, ami majdnem egyezik az ajkaim árnyalatával. Tökéletes kiegészítője egy nude sminknek. Ezt az árnyalatot inkább világosítani érdemes, ha variálni akarunk vele.


Tokyo - rágógumi rózsaszín :)


Energikus, de mégis bájos árnyalat, ami még megállja a helyét a nude sminkek világában, és a romantikus megjelenés egyik alapja lehet. Vele csodaszép ombre ajkakat készítettem már a 14 grape fruit árnyalatú NYX retractable ajakceruzával. 
Amúgy nála éreztem pici dehidratálást, kicsit gyengébb fedést, de ez utóbbit valószínűleg a világos árnyalata miatt érzem.

Erről a barna bőrről és a számról Nicki Minaj jutott eszembe :D


Ééééésss az imádott Ibizaaa - meleg pink :)



Nah ő az a szín, amit bármikor felteszek rögtön energikusabbnak érzem magam :D Elég hozzá csak egy kis szempillaspirál és már mehetek is, nem igényel mást, egyedül is öltöztet, vagy hogy írjam le még szebben :D Erős, ütős szín, örülök, hogy ki mertem próbálni egy ennyire erőteljes árnyalatot :)



Tényleg érdemes kipróbálni, keressétek az akciókat, vagy kérjétek szülinapra, vagy csak mert megérdemlitek :) de vigyázat, hamar függővé válhattok, annyira szuper ez a termék :) Gyanús, hogy én se három árnyalatnál állok meg... khm...:)



Próbáltátok már a NYX ajakkrémeit?
Mik a tapasztalataitok?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése