2015. augusztus 16., vasárnap

Easy Summer Makeup

Bevallom őszintén én nyáron sem szeretek hétköznap úgy elmenni dolgozni, hogy nincs rajtam smink, még 40 fokban sem. Ilyenkor azért nem használok alapozót, nem nagyon festem ki a szemhéjam, de azért az arcom igyekszem rendezetten vinni melózni :D persze vannak kivételek, mikor nincs rajtam semmi, de annak mindig oka van és nem az, hogy nincs kedvem :)




Van egy jól bevált könnyű nyári sminkem, aminek az alapja egy primer és két púder, ha ezek megvannak, már csak szempillaspirál kell és mehetek utamra.


Az alap lehet szerintem bármilyen nappali fényvédős krém, vagy ha biztosabbat akartok akkor primert is használhattok. Én mindig a Rimmel Lasting Finish primerjét használom. Nagyon kevés elég belőle, szépen kiegyenlíti a bőrfelszínt. Elsősorban ezt a terméket száraz bőrűeknek ajánlom. E vitamint tartalmaz, kényelmes viselet, nem kezd el hámlani, repedezni a bőr alatta. Zsírosabb bőrűeknek lehet inkább a Maybelline Baby Skin Pore Eraser válik be jobban, ami a pórusokat összehúzza és mattá teszi az arcot.
Második lépésben az alapozó és bb krémek helyett már csak egy jól fedő púdert használok. Erre a célra szintén egy Rimmle terméket találtam megfelelőnek. A Rimmel Lasting Finish 25 H kompakt púderéről már ódákat zengtem párszor, de nála még nem találtam jobb púder, ami fed, egységesíti a bőrt, tartós és nem érzem azt, hogy kiszárítja a bőröm. Oké nem is kerestem mást mióta ez meg van, de ha elfogy (hamarosan :( ) akkor tuti újra veszem. Szóval a primer után ő a második lépés. Ezzel gyakorlatilag készen is lehetnék, de itt én még nem tudok megállni. Még kell egy pici kis szín az arcra. Amihez rögtön nyúlni szoktam az a Rimmel Natural Bronzer púdere. ebből egy picit viszek fel az arccsont alá, picit a homlokomra, az orromhoz egy leheletnyit és most vagyok kész .:) Erről a bronzosítóról is írtam már itt :) Hogy ez a sok púder ne nehezítse el a sminket ecsetekkel szoktam felvinni, eldolgozni azokat. A fedő púdert mostanság a Costal Scents 04-es pamacsával viszem fel, de a 02-es is tökély és bármi amit szerettek :). Velük egyébként könnyedén és egyenletesen lehet eloszlatni a púdert, szuperül összedolgozható az előzőleg felvitt primerrel. A bronzosítást szintén nagy ecsettel végzem, ami ferde, róla itt láthattok képet.

Ezekhez már nem kell más mint a kedvenc szempillaspirálunk és útra készek vagyunk. :)


Készítettem egy sminket aminek ez az alapja, egy kis highlighterrel van feltúrbózva - essence bloom me up! 01 Rose it up! valamint a NYX matt ajakkrémével, ami lehet visszafogott szín vagy valami erőteljesebb is. Ez az alap jól variálható különböző színű rúzsokkal, ha inkább az ajakhangsúlyos sminkeket szeretitek, de ez majd egy kövi poszt lesz ;)

Nektek mi a kedvenc nyári smink praktikátok?
Szép estét Nektek :)
Ann :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a smink, én is sminkelem magam általában, még ilyen melegben is, úgyhogy ezek jó tippek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, ez viselem mostanság és nagyon bejön :) örülök, hogy tetszik :)

      Törlés