2015. május 2., szombat

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions

Áprilisban a Max Factor új szempillaspirált dobott piacra, Masterpiece Glamour Extensions néven. Tehát tovább bővült a régóta sikeres Masterpiece család :)



Mikor kaptam a hírt az új Max Factor spirálról nagyon megörültem, mert csalódást még egyik sem okozott, szerettem a Clump Deffyt a természetes, de dús hatásért, szeretem a Masterpiece Transformot, mert hatalmas pillákat eredményez és bíztam benne, hogy az újdonsággal is meg leszek elégedve :)

Amit a spirálról tudni kell, hogy az általam nagyon kedvelt szilikon fejjel rendelkezik, pici apró sörtékkel, amik egyszerre dúsítják és hosszítják a pillákat, de ez nem csak a fejnek, hanem az egyedi formulának is köszönhető. Nála is probléma (nem elviselhetetlen és lehet csak nekem bajos picit), hogy sok festéket vesz fel szerintem és használat előtt én még áthúzom zsepivel, hogy ne nehezüljenek el a szempilláim a festéktől. Ettől eltekintve egy hónapja rendületlenül használom és nagyon szeretem. Egész nap tartós, a nap végén se pereg le ha megdörzsölöm a szemem és valóban mélyfekete hosszú pilláim lesznek.

szempillahosszabbító rostok felelősek az igazán hihetetlen végeredményért.”

Hogyan működik ez az egyedi dúsító és hosszabbító formula?

-DÚSÍTÁS: A Masterpiece Glamour Extensions 3-in-1 szempillaspirál formulája gömb alakú  viaszrészecskéket tartalmaz, melyek szétválasztják a szempillákat, így azok vastagabbnak tűnnek 
-HOSSZABBÍTÁS: Ezzel párhuzamosan a formula több, mint 30.000 rostszálat tartalmaz, mely  szempillahosszabbító hatással bír
- INTENZÍV FEKETE SZÍN: a formulában lévő szénrostoknak köszönhetően a sötét szín még intenzívebb 


Az eredmény a saját szempilláimon:


Pat McGrath, a Max Factor nemzetközi kreatív igazgatójának véleménye: “Számomra a Masterpiece Glamour Extensions 3-in-1 szempillaspirál tökéletes eszköz arra, hogy a nők kísérletezzenek az érzéki, határtalan tekintetek megalkotásában – akár egy vagy két rétegben alkalmazva azt.”

Összességében megint kaptunk egy jó szempillaspirált, de ha valakinek meg van előd, a Masterpiece Transform, akkor lehet , hogy sok újat a Galmour Extensions nem fog adni. viszont akinek nincs meg az előd az szerezze be, mert ez az egyik olyan termék a neszesszerben ami önmagában is öltöztet:)
Ha ajánlanom kellene szempillaspirált, bárkinek azt mondanám, hogy a Max Factor háza táján nézzen szét, mert valóban jó termékeik vannak, szerinte ez az egyik legerősebb termékük. 

Próbáltátok már?
Mi a véleményetek róla?

Ann:)

ui.: 2 sminkél is használtam már ezt a terméket, lessétek meg itt és itt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése