2015. március 23., hétfő

Instagram #tag


Két bloggernél is láttam, hogy megcsinálták a Instagram szokásokról, felhasználásról szóló tag-et, gondoltam én is megosztom veletek az én szokásaimat. Aki követ az tudja hogy elég random módon használom, de igyekszem sokfélét megosztani és hát azok népes táborába tartozom akik szeretik ezt az alkalmazást és mondhatni kicsit függő vagyok :D



Mi az Instagram felhasználóneved?

@annmoment, de szerintem nem ezzel kezdtem, talán a Pannival, nem tudom megmondani :S


Mikor csatlakoztál?
2012. április elején, mindjárt 3 éve :)



Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?

Hát ő lenne... :D 2012. április 5-én alkottam :D

Csodálatos, így visszanézve :D  Indokolatlan, de akkor biztos volt oka, ha más nem, az hogy végre posztoljak :D


Milyen gyakran posztolsz képeket?
Teljesen változó, van hogy egy hétig semmit. Azért olyan még szerintem nem volt, hogy egy hónap elteljen, de egy hét biztos. Nagyon ritka az egy nap több kép, de biztos volt olyan is :)


Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
Hááhhááá erre nem készültem előre, csak a kedvencekkel :D De akad három év alatt egy pár felejtős :D
Ő nem is olyan régi... homályos, nem sokat mond, lehetett volna jobb is :D

Mi ez a fej, ez a smink ez a haj? :D És tuti van róla poszt is :DDD

Ezt nem tudom hogy gondoltam, de akkor tetszett :) jaj :D

Milyen kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
Hát az idei egyik kedvencem :) Sminkes poszthoz készült (itt nézhetitek meg) szenvedős "előjáték" után még is jó lett az eredmény :D


Milyen típusú felhasználókat követsz?
Amennyire sokfélék a képeim, úgy azok is sokoldalúak akiket követek. Van köztük blogger (@miamay51; @glamoureverything; @nettifesus; @forumshopsblog; @lindahallbergs és még sorolhatnám :) ), kozmetikai márka (@maxfactorhungary; @bourjous_magyarorszag @essence_cosmetics), de akad amerikai, vagy angol farmer (@kateloveshorses@benjaminhole), Hong Kong-ban élő magyar (@fb2), a kedvenc magazinom (@ellehungary), sorozatom (@amcthewalkingdead) és természetesen sok ismerősöm, barátom :)

Privát vagy publikus?
publikus

Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?

Életem legnehezebb montázsa :D
Tulajdonképpen az összes kép ami kikerül Instára azok mind a kedvenceim :)

Van itt minden, házi készítésű sushi (@viktorperjesi) :*; grill, bazsarózsa, vacsi, halloween, tavasz, körömlakk, smink, meseház, naplemente a Holt-Tiszán és indulás előtti selfie :)

Mi a legutóbbi frissítésed?
A hétvége emlékére egy siófoki naplementés hajós kép, ami elég rossz minőségben sikerült ugyan, de hangulatos lett :)



Milyen típusú képeket posztolsz?

Szerintem a poszt végére egyértelmű, mindent :D Mindet ami érdekel, ami tetszik, de leginkább  a bloghoz kapcsolódóan kozmetikumokat, sminkeket osztok meg, illetve amerre járunk és amiket eszünk:)

+1 kérdés
Ha nem baj azt is megosztanám veletek, hogy kiket ajánlanék, kiket érdemes megnézni, esetleg követni:

Aki mostanában számomra a leginspirálóbb:  Linda Hallbergs
Aki a legjobban megmutatja egy másik ország hétköznapjait, gasztronómiáját, életét: Fejes Balázs
Akihez kiköltöznék, vagy legalább egy hónapot ott töltenék : Kate Matheson
Akinek a képei nyugalmat árasztanak és hangulatokat adnak át : Perjési Viktor

Összességében nagyon jó platformnak tartom az Instagramot, én inkább vagyok híve a képek megosztásának, mint az 1-2 mondatos szöveges tartalmaknak. Szeretem, mert itt mindenki jó dolgokat oszt meg, kevés a lehangoló, kiábrándító poszt. Igaz a képek mögé nem látunk soha, de itt tényleg pozitív dolgokkal találkozhatunk, egy jó kajával, egy szép tájképpel, virággal, vagy a beauty mániások az új termékekkel :)


Szívesen olvasnék a Ti Instagram szokásaitokról, ha van kedvetek írjatok róla hozzál szólásokban :)

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése