2015. február 23., hétfő

L'Oréal bloggerday

Aki követ Instagramon az már tudja, hogy hétvégén L'Oréal bloggerday volt és én is azon szerencsések közzé tartoztam akiket meghívtak és sikeresen el is jutottam :D  Gondoltam erről is beszámolok, ahogy szoktam, hogy kicsit Ti is ott érezzétek magatokat és megsúghassak egy két fincsiséget amiket ott hallottunk :)
Szóval szombaton Budapesten a Villa Bagatel adott helyett a blogger délelőttnek, ami már megalapozta a hangulatot, hiszen egy csodás, vintage hangulatú kávézóról van szó, ahol az emelet kisebb összejöveteleknek, konferenciáknak is helyet ad. Mese szép volt a hely :)


Prezentáció formájában ismerhettük meg az év eleji újdonságokat, többek között a Müller polcain már megtalálható L'Oréal SkinPerfection családot, a Miss Maga spirál második kiadását a vagány Punky szempillaspirált, amiben kellemesen csalódtam :) Kaptunk némi plusz infot a Maybelline új, Lash Sensational szempillaspiráljáról, amiről már írtam, de még a saját értékelésem még hátra van belőle, illetve sminkek terén kaptunk egy újdonságot, a L'Oreal Super Liner Smikissime névre hallgató szemfestéket, amivel gyerek játék elvileg füstös szemeket varázsolni... hát majd meglátjuk ;) Nem utolsó sorban pedig a Garnier Miracle Skin Cream termékekkel ismerkedtünk, meg. Róluk is írtam már, kaptunk mintát is belőle, és a szemkörnyékápolója elvarázsolt :)

A prezentáció után, pár finom falat mellett volt időnk beszélgetni egymással és tanácsokat is kérhettünk a L'Oréal új haza sminkesétől, Pataky Ágitól :)






Nagyon klassz volt minden, innen is köszönöm még egyszer a meghívást :)
Igyekszek mindenről beszámolni hamarosan :)

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése